原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1201:16 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
半 OT
某女心理醫生某文所言
人本生來孤獨, 而寂寞是後來的感受
這是事實,從沒有人可以與我常在
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1201:16 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
俗不可耐:icon086:
ALI:icon112:
耐無看,都不知誰打誰了:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1201:16 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
俗不可耐:icon086:
ALI:icon112:
:icon075: :icon101:
我沒特別喜或不喜這位
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1201:16 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
半 OT
某女心理醫生某文所言
人本生來孤獨, 而寂寞是後來的感受
所以說,母愛是很重要的:icon075:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:17 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
這是事實,從沒有人可以與我常在
但別怕寂寞, 而是要學會面對
就算將來有了另一半, 寂寞還是會間中找上門的
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:17 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
這是事實,從沒有人可以與我常在
過於喧囂的孤獨
我日日回家都感受到:bye:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1201:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
過於喧囂的孤獨
我日日回家都感受到:bye:
無住旺角了?:(
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:17 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
這是事實,從沒有人可以與我常在
唔係冇人可以與你常在,而係當人地想接觸你果陣你reject人姐
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1201:18 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
所以說,母愛是很重要的:icon075:
別嘗試跟我討論這些, 免得場面難看大家沒趣
我的家庭觀已被徹底扭曲, 雖則其實我仍能融入那種濫情的場景當中而沒令他人不快
:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1201:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
過於喧囂的孤獨
我日日回家都感受到:bye:
相反我好鐘意及享受呢種感覺:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-3-1201:21 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔係冇人可以與你常在,而係當人地想接觸你果陣你reject人姐
接近或保持距離
下了決定就別後悔
:icon075:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1201:14 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
大家應要返工,看波或怕太夜?
cafe or 吃飯我都ok:icon075: 早D開波有
曼联富勒姆 :o :o
尤文图斯锡耶纳
贺芬咸云达不来梅
咁就...:icon081:
唔關人事,係自己毫無原因在今晚打爆左自己
凸大HKIFF有買了甚麼票沒有
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:24 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔關人事,係自己毫無原因在今晚打爆左自己
說到底你還是享受這種感覺的
不用否認了
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1201:23 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
接近或保持距離
下了決定就別後悔
:icon075:
我以前就係成日都係咁,悶果陣就話冇人陪我,人地搵我我就話人煩
搞到而家好似有D思覺失調,要係孤獨中先搵到生存意義
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1201:18 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon075: :icon101:
我沒特別喜或不喜這位
好過下下都陳欣欣啦
講波台都一個還可既:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1201:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
說到底你還是享受這種感覺的
不用否認了
什麼都好好
只是好怕係自己自我感覺良好
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1201:21 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
無住旺角了?:(
下星期返家了:icon074:
BTW
伯母上星期凸然約我
話多謝又送禮比我,受寵若驚
又講左好多野
我心已經放開了~