makkaho 發表於 2010-3-13 23:47:53

盧斯奧好7,好在冇買:icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-13 23:49:47

原帖由 makkaho 於 2010-3-1311:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
盧斯奧好7,好在冇買:icon101:
球pk:icon112: :icon101:

Eggio 發表於 2010-3-13 23:54:20

原帖由 makkaho 於 2010-3-1311:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
盧斯奧好7,好在冇買:icon101:
Muntari 7好多
換左入黎都唔知有無2分鐘就:icon127: :icon127: :icon126: 兼輸pk:icon042:

橋子 發表於 2010-3-13 23:55:23

原帖由 henrytam 於 2010-3-1308:44 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

當民進黨上台時呢?
那個時候司法是否也針對國民黨?

我印象是沒有
倒是那時在野的國民黨狂打的民進黨的弊案
結果都無罪釋放。

[ 本帖最後由 橋子 於 2010-3-1311:57 PM 編輯 ]

henrytam 發表於 2010-3-13 23:59:15

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1311:39 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


邊個咁真心? :icon101:
問:「香港東亞運足球隊有多少人獲得金牌?」
大王答:「11個正選+11個後備+3個龍門共25人」:icon082: :icon082: :icon082: :icon082:

henrytam 發表於 2010-3-14 00:06:02

原帖由 橋子 於 2010-3-1311:55 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


我印象是沒有
倒是那時在野的國民黨狂打的民進黨的弊案
結果都無罪釋放。
告馬英九濫用國務費那筆?

天才守門員 發表於 2010-3-14 00:07:02

原帖由 henrytam 於 2010-3-1412:06 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

告馬英九濫用國務費那筆?
那最後結果是什麼啊!:icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-14 00:39:08

http://img40.imagefra.me/img/img40/2/3/13/bule_hell/f_2hphiwc1gm_323cd84.jpg
http://img40.imagefra.me/img/img40/2/3/13/bule_hell/f_2hphiwc1hm_94b8bcb.jpg
:cool:

makkaho 發表於 2010-3-14 00:47:17

原帖由 Eggio 於 2010-3-1311:54 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

Muntari 7好多
換左入黎都唔知有無2分鐘就:icon127: :icon127: :icon126: 兼輸pk:icon042:
都唔夠美斯快:icon101:
而家米蘭乜杯都玩完,如果國際趁冇左摩仔9多幾場而米蘭又踢返幾場爭氣波咁就very good了:icon101:

李喂凸 發表於 2010-3-14 00:53:10

上高登要認真

有新相
即係咁:titter: :lol:

http://forum5.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=2184937&highlight_id=0&page=1

henrytam 發表於 2010-3-14 00:53:30

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1412:07 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

那最後結果是什麼啊!:icon101:
告唔入就代表冇問題?:icon101:

李喂凸 發表於 2010-3-14 00:56:25

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1309:53 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://img38.imagefra.me/img/img38/2/3/13/bule_hell/f_kaaihf3gtg8m_77d154e.jpg
http://img40.imagefra.me/img/img40/2/3/13/bule_hell/f_kaaihf3gtg8m_71b3707.jpg
好靚仔:icon040: :icon040: :icon101:
打 k1個韓國佬?:eek2:

天才守門員 發表於 2010-3-14 01:00:11

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1412:53 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
上高登要認真

有新相
即係咁:titter: :lol:

http://forum5.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=2184937&highlight_id=0&page=1

头d个剑心係呢个剑心吗?

佢係开台有个节目叫日剧无双囉.......
闻讯佢都算五官端正, 著衫有型, 唔係我想象中既风褸毒男..........
小,改左個ACC名先啦,阿劍!
http://soupjame_1874.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=2201090
佢D FRD都串9佢:icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-14 01:05:02

又無間道,多謝無間道給我一個A-:icon101:

Eggio 發表於 2010-3-14 01:10:22

原來唔係凈係我地話佢o9:icon112: :icon101:

李喂凸 發表於 2010-3-14 01:13:05

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1401:00 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


头d个剑心係呢个剑心吗?

佢係开台有个节目叫日剧无双囉.......
闻讯佢都算五官端正, 著衫有型, 唔係我想象中既风褸毒男..........
小,改左個ACC名先啦,阿劍!
http://soupjame_1874.mysinablog.com/index.php?op=V ...


因八卦而閱讀該文. 看畢回應才笑掉大牙. 好一名井底之蛙. 也看出他自尊心極強, 不幸承認失敗. 希望他經一事, 長一智吧.
       
[引用] | 作者 花生過客 | 12th Mar 2010 15:56

果個網主,自己未見過世面唔緊要,要寫出來獻醜真係幫唔到佢, 都費事係佢到留言小佢,免得增長佢既人氣
       
[引用] | 作者 燎原火 | 12th Mar 2010 14:29

你?:icon101:

Eggio 發表於 2010-3-14 01:13:29

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1401:00 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


头d个剑心係呢个剑心吗?

佢係开台有个节目叫日剧无双囉.......
闻讯佢都算五官端正, 著衫有型, 唔係我想象中既风褸毒男..........
小,改左個ACC名先啦,阿劍!
http://soupjame_1874.mysinablog.com/index.php?op=V ...
某reply:icon112:

因八卦而閱讀該文. 看畢回應才笑掉大牙. 好一名井底之蛙. 也看出他自尊心極強, 不幸承認失敗. 希望他經一事, 長一智吧.

天才守門員 發表於 2010-3-14 01:16:50

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1401:13 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif



因八卦而閱讀該文. 看畢回應才笑掉大牙. 好一名井底之蛙. 也看出他自尊心極強, 不幸承認失敗. 希望他經一事, 長一智吧.
       
[引用] | 作者 花生過客 | 12th Mar 2010 15:56

果個網主,自己未見過世面唔緊要,要寫出 ...
我唔玩野的POST會用返SINA的ACC出的

傑夫仔 發表於 2010-3-14 01:19:34

......:icon101:
我今日見倒個title諗住係悶野冇click入去睇
原來咁正:icon101:

李喂凸 發表於 2010-3-14 01:20:16


見到呢張
有 d葡萄
http://tweetphoto.com/13906555
頁: 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑