Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 02:38:38

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1202:37 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
明哂,講唔係有錢女
=要同你這有錢仔門當戶對啦:(

祖母推介散餐? :eek2: :icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-12 02:40:48

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1202:37 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
明哂,講唔係有錢女
=要同你這有錢仔門當戶對啦:(
no la...有錢已是過去式了
二千尺屋已不復再:(

現在只是低收入家庭:icon074:

李喂凸 發表於 2010-3-12 02:42:36

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:40 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

no la...有錢已是過去式了
二千尺屋已不復再:(

現在只是低收入家庭:icon074:
有工人:(

你係澳洲人?
講真,不如直接移民仲好?:icon075:

hoyte 發表於 2010-3-12 02:43:04

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:40 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

no la...有錢已是過去式了
二千尺屋已不復再:(

現在只是低收入家庭:icon074:
:(

傑夫仔 發表於 2010-3-12 02:43:57

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1202:42 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

有工人:(

你係澳洲人?
講真,不如直接移民仲好?:icon075:
本身已有護照
但我又不喜歡在澳洲生活:icon101:

李喂凸 發表於 2010-3-12 02:46:23

原帖由 henrytam 於 2010-3-1202:30 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

你....:icon101:
唔係浪子到咁丫嘛:icon101: 其實好現實
一齊住或一齊旅行
要面對好多選擇取捨
就知係咪夾了
比起只單純拍拖,一味開心,係測試唔到的

仲有不離好現實既未來計劃,價值觀啦:icon101:

hoyte 發表於 2010-3-12 02:47:27

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:43 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

本身已有護照
但我又不喜歡在澳洲生活:icon101:
why?:icon101:

李喂凸 發表於 2010-3-12 02:48:58

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:43 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

本身已有護照
但我又不喜歡在澳洲生活:icon101:
悶?
我覺有"生活"感就滿足了
係香港只為"生存":bye:

傑夫仔 發表於 2010-3-12 02:49:01

原帖由 hoyte 於 2010-3-1202:43 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

:(
以前(細個時)客廳張台=兩張兵乓波台咁長:icon101:
之後d屋愈搬愈細
老豆都話有d後悔留唔倒俾我
不過我覺又無咩野,覺得開開心心,生活過得ok就得:icon101:

hoyte 發表於 2010-3-12 02:50:02

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:49 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

以前(細個時)客廳張台=兩張兵乓波台咁長:icon101:
之後d屋愈搬愈細
老豆都話有d後悔留唔倒俾我
不過我覺又無咩野,覺得開開心心,生活過得ok就得:icon101: ...
即是4層樓類似候士那些?

傑夫仔 發表於 2010-3-12 02:52:22

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1202:48 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

悶?
我覺有"生活"感就滿足了
係香港只為"生存":bye:
我覺得澳洲好似唔屬於我咁
好了,可能因為我係個邊無咩朋友:icon101: (雖然o係香港都無咩)

講起朋友,以前香港的朋友好耐無見
大家世界好似完全唔同咁,已經唔知點再溝通:icon074:

hoyte 發表於 2010-3-12 02:53:49

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:52 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我覺得澳洲好似唔屬於我咁
好了,可能因為我係個邊無咩朋友:icon101: (雖然o係香港都無咩)

講起朋友,以前香港的朋友好耐無見
大家世界好似完全唔同咁,已經唔知點再溝通:icon074: ...
same here :icon101:
總覺沒人明暸我心喎:icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-12 02:56:55

原帖由 hoyte 於 2010-3-1202:50 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

即是4層樓類似候士那些?
咁又無咁勁,只不過係美乎兩個大單位打通遮
以前個露台對住個海(但之後已經填了)

宜家?個窗就對住山墳:icon101:
只能說句,往事只能回味:icon101:

hoyte 發表於 2010-3-12 02:59:10

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:56 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

咁又無咁勁,只不過係美乎兩個大單位打通遮
以前個露台對住個海(但之後已經填了)

宜家?個窗就對住山墳:icon101:
只能說句,往事只能回味:icon101: ...
美孚的單位也覺實用
不過就空氣不是太好喎
我出面對住深圳,偏到x街:icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-12 03:00:47

原帖由 hoyte 於 2010-3-1202:59 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

美孚的單位也覺實用
不過就空氣不是太好喎
我出面對住深圳,偏到x街:icon101:
對住深圳咪好,有升值潛能:icon101:

李喂凸 發表於 2010-3-12 03:01:48

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:52 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

我覺得澳洲好似唔屬於我咁
好了,可能因為我係個邊無咩朋友:icon101: (雖然o係香港都無咩)

講起朋友,以前香港的朋友好耐無見
大家世界好似完全唔同咁,已經唔知點再溝通:icon074: ... 頂你!:icon101:

村上春樹某句
「沒有人喜歡孤獨,只是不想勉強交朋友。要真那麼做的話,恐怕只有失望。」

hoyte 發表於 2010-3-12 03:04:12

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1203:00 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

對住深圳咪好,有升值潛能:icon101:
不要說了.sad
勁唔方便:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 03:05:02

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1203:01 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
頂你!:icon101:

村上春樹某句
「沒有人喜歡孤獨,只是不想勉強交朋友。要真那麼做的話,恐怕只有失望。」

毛得真好! :icon8:
潮拜~:icon101:



"勉強做玩伴 註定會不和"

原來有個咁嘅MV
我果真不是潮人
:icon101:

TYfFPcTw7Xs

傑夫仔 發表於 2010-3-12 03:05:42

原帖由 hoyte 於 2010-3-1203:04 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

不要說了.sad
勁唔方便:icon101:
方便北上嘛,過多幾年可能就有用了:icon101:

又,咁夜都未訓?還是剛起身?:icon101:

hoyte 發表於 2010-3-12 03:07:51

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1203:05 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

方便北上嘛,過多幾年可能就有用了:icon101:

又,咁夜都未訓?還是剛起身?:icon101:
唔想訓:icon086: :icon101:
頁: 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑