李喂凸 發表於 2010-3-12 02:02:37

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1201:49 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

真係慘,你成日都預到呢d人:icon121: :icon101:
咁易搵個高班同級數朋友咩:(

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 02:03:59

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1201:55 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

但條友的行動好撚低LV,連我呢D毒撚都可以一眼就知想點:o

我們總有被教導過, 別低估他人
其實不少情況下, 該是別高估他人

李喂凸 發表於 2010-3-12 02:08:35

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1202:03 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


我們總有被教導過, 別低估他人
其實不少情況下, 該是別高估他人
唔好再打擊阿源了:(



順佢意,一齊X低LV友啦:icon066:

李喂凸 發表於 2010-3-12 02:09:08

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:02 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

打算全搬回家?



最麻煩就是呢種問題:icon074:
所以說找個十幾歲的好,起碼冇咁快考慮這些
一的拎去賣

從此,我又標籤化~會計女唔9得了:bye:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 02:09:40

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1202:08 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

唔好再打擊阿源了:(



順佢意,一齊X低LV友啦:icon066:

對啊!

低LV友是該被_的!

真心認同!

:icon075:

天才守門員 發表於 2010-3-12 02:11:10

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1202:08 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

唔好再打擊阿源了:(



順佢意,一齊X低LV友啦:icon066:
唔洗小,條友已經步向滅亡,差在點死

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 02:11:57

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1202:11 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

唔洗小,條友已經步向滅亡,差在點死

你能推他一把/寫某部份劇本就爽了
:icon033:

傑夫仔 發表於 2010-3-12 02:12:12

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1202:09 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


對啊!

低LV友是該被_的!

真心認同!

:icon075:
_到佢覺得自己是寧.sad才收手:icon090:

傑夫仔 發表於 2010-3-12 02:13:31

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1202:09 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

一的拎去賣

從此,我又標籤化~會計女唔9得了:bye:
要幫手搬找埋老馬囉,有力嘛:icon090:



找個社工吧:icon071: :icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 02:13:47

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:02 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
最麻煩就是呢種問題:icon074:
所以說找個十幾歲的好,起碼冇咁快考慮這些

其實你就算搵夠條件結婚都可以 keep 住搵十幾歲架喎
:icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-12 02:14:53

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1202:03 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


我們總有被教導過, 別低估他人
其實不少情況下, 該是別高估他人
我太高估佢的責任心:o

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 02:15:02

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:12 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

_到佢覺得自己是寧.sad才收手:icon090:

有點困難
天才所言這人該沒自省功能的
:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 02:15:23

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1202:14 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

我太高估佢的責任心:o

對啊!
一例

天才守門員 發表於 2010-3-12 02:15:44

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1202:11 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


你能推他一把/寫某部份劇本就爽了
:icon033:
將個波交左姊妹,點玩佢決定:icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-12 02:16:25

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1202:13 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


其實你就算搵夠條件結婚都可以 keep 住搵十幾歲架喎
:icon101:
距離太大很容易出軌的,特別是年輕未玩夠那些:icon101:

李喂凸 發表於 2010-3-12 02:16:59

http://img40.imagefra.me/img/img40/2/3/11/siuwaison/f_14ixt4pcpyqm_61f5889.jpg
http://img38.imagefra.me/img/img38/2/3/11/siuwaison/f_14ixt4pcpyqm_a9470d0.jpg
http://img40.imagefra.me/img/img40/2/3/11/siuwaison/f_14ixt4pcpyqm_f253865.jpg
http://img40.imagefra.me/img/img40/2/3/11/siuwaison/f_14ixt4pcpyqm_c67ec8f.jpg

STOCKINGS~
但都係唔夠索

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 02:18:12

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:16 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

距離太大很容易出軌的,特別是年輕未玩夠那些:icon101:

前提是有條件的你都會 keep 住搵十來歲的嘛
:icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-12 02:18:27

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1202:15 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


有點困難
天才所言這人該沒自省功能的
:icon101:
無:o
雖則我自己都無咩,但條友係全無

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 02:19:28

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1202:16 發表 http://img40.imagefra.me/img/img40/2/3/11/siuwaison/f_14ixt4pcpyqm_61f5889.jpg
http://img38.imagefra.me/img/img38/2/3/11/siuwaison/f_14ixt4pcpyqm_a9470d0.jpg
http://img40.imagefra.me/img/img40/2/3/11/siuwaison/f_14ixt4pcpyqm_f253865.jpg
http://img40.imagefra.me/img/img40/2/3/11/siuwaison/f_14ixt4pcpyqm_c67ec8f.jpg

STOCKINGS~
但都係唔夠索

坐等西巴大大回應
:icon101:

李喂凸 發表於 2010-3-12 02:21:24

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:13 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

要幫手搬找埋老馬囉,有力嘛:icon090:



找個社工吧:icon071: :icon101:
我驚佢"不要說了"推爛我張桌:(


同個大學生約一次
又唔岩FEEL

搭羅算到我今年內同時有好多選擇
但冇一個真命天女:icon101:
頁: 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑