原帖由 李喂凸 於 2010-3-1203:01 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
頂你!:icon101:
村上春樹某句
「沒有人喜歡孤獨,只是不想勉強交朋友。要真那麼做的話,恐怕只有失望。」
...:icon071: :icon101:
屋企人都在香港,也許在我而言香港的才算"生活"
澳洲只是"生存"的地方
大概這就是巨蟹座吧:icon081:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1203:05 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
毛得真好! :icon8:
潮拜~:icon101:
"勉強做玩伴 註定會不和"
原來有個咁嘅MV
我果真不是潮人
:icon101:
我未TING過添:icon101:
諗諗下某心星竹下的約定都同理
因為不想失望,所以勉強交朋友都不做,但同時又害怕寂寞
因為害不想分手痛苦,所以連開始拍拖都不想,但同時又害怕寂寞
正反二面都說得通:icon082:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1203:11 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
我未TING過添:icon101:
諗諗下某心星竹下的約定都同理
因為不想失望,所以勉強交朋友都不做,但同時又害怕寂寞
因為害不想分手痛苦,所以連開始拍拖都不想,但同時又害怕寂寞
正反二面都說得通:icon082:
在上恨女又怕這怕那
:bye:
借迪偉某句, 搞掂自己先啦
:icon075:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1203:09 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
...:icon071: :icon101:
屋企人都在香港,也許在我而言香港的才算"生活"
澳洲只是"生存"的地方
大概這就是巨蟹座吧:icon081:
也許我覺隔離飯香,頂唔順香港
都覺德國,法國好
好啦,我不該不加思索就替你自作自張:(
利記 D波真係好悶:icon098:
雖然一陣等睇既祖記都悶:icon101:
女人同外父現場觀賽
艾古路獨到冇朋友
:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1203:16 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
也許我覺隔離飯香,頂唔順香港
都覺德國,法國好
好啦,我不該不加思索就替你自作自張:(
幻想永遠都最好
像我未去澳洲前成日想著有很大片草地足球場,每天放學就去踢波和去沙灘滑水
結果...當然是不用說:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1203:22 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
幻想永遠都最好
像我未去澳洲前成日想著有很大片草地足球場,每天放學就去踢波和去沙灘滑水
結果...當然是不用說:icon101:
x街中伏.jpg:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1203:19 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
利記 D波真係好悶:icon098:
雖然一陣等睇既祖記都悶:icon101:
祖記可是有失球的保證啊:cool: :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:52 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我覺得澳洲好似唔屬於我咁
好了,可能因為我係個邊無咩朋友:icon101: (雖然o係香港都無咩)
講起朋友,以前香港的朋友好耐無見
大家世界好似完全唔同咁,已經唔知點再溝通:icon074: ...
所以我先唔打算搵去日本做野既工
雖然,我都算有日本人既朋友...
姊妹袋錢入我袋ING
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1203:39 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
姊妹袋錢入我袋ING
how?
原帖由 hoyte 於 2010-3-1203:40 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
how?
山埃ING
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1203:22 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
幻想永遠都最好
像我未去澳洲前成日想著有很大片草地足球場,每天放學就去踢波和去沙灘滑水
結果...當然是不用說:icon101:
幻想永遠都完美的:icon111:
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1203:36 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
所以我先唔打算搵去日本做野既工
雖然,我都算有日本人既朋友...
香港?
仲可以玩幾耐?:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1202:46 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
其實好現實
一齊住或一齊旅行
要面對好多選擇取捨
就知係咪夾了
比起只單純拍拖,一味開心,係測試唔到的
仲有不離好現實既未來計劃,價值觀啦:icon101: ...
價值觀真係唔可以差太遠:(
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-1203:36 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
所以我先唔打算搵去日本做野既工
雖然,我都算有日本人既朋友...
去日本做野應仲大獲?
係公司入面都被人當外人
聽個d case,係公司問人:"我地呢個規劃幾時死線"
日本人答:"唔係應該用'我地',係應該用'你地'...":icon101:
◎日21「新参者」原作東野圭吾 W真野勝成 牧野圭祐 P伊與田英徳 中井芳彦 D山室大輔 平野俊一 石井康晴
阿部寛 黒木メイサ 向井理 溝端淳平 木村祐一 笹野高史 原田美枝子 三浦友和
:icon075:
星期日不如cafe啦:icon111:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1201:00 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
◎日21「新参者」原作東野圭吾 W真野勝成 牧野圭祐 P伊與田英徳 中井芳彦 D山室大輔 平野俊一 石井康晴
阿部寛 黒木メイサ 向井理 溝端淳平 木村祐一 笹野高史 原田美枝子 三浦友和
:icon075: ...
:icon086: