原帖由 天才守門員 於 2010-3-1202:18 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
無:o
雖則我自己都無咩,但條友係全無
你大學有冇好好知心友?:(
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1202:22 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
你大學有冇好好知心友?:(
有3,4個啦
小,條友我唔撚洗怕佢啦!條友都無朋友的!
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1202:21 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
同個大學生約一次
又唔岩FEEL
搭羅算到我今年內同時有好多選擇
但冇一個真命天女:icon101:
之前提過?
恭喜
享受過程
總結經驗
囉
:icon101:
Btw, 我大妹都講過佢測唔記得乜野話佢今年有唔少爛桃花
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1202:18 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
前提是有條件的你都會 keep 住搵十來歲的嘛
:icon101:
睇下咩心態啦
我識有個男仔(20頭)話拍拖會以結婚作為前題
一感覺不到未來就分手
同凸ex女都有點相似
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1202:23 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
有3,4個啦
小,條友我唔撚洗怕佢啦!條友都無朋友的!
有好朋友咪好
心煩著討厭人既心思都少D既
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1202:23 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
之前提過?
恭喜
享受過程
總結經驗
囉
:icon101:
Btw, 我大妹都講過佢測唔記得乜野話佢今年有唔少爛桃花
我上前紅鸞星動,應該很多桃花才是
但我一點都感覺不倒:icon074: :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:24 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇下咩心態啦
我識有個男仔(20頭)話拍拖會以結婚作為前題
一感覺不到未來就分手
同凸ex女都有點相似
:icon075:
目標為本無可厚非
不存心佔人便宜的話
:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:26 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
我上前紅鸞星動,應該很多桃花才是
但我一點都感覺不倒:icon074: :icon101:
因為你唔係在上求偶 mode? :icon101:
講起約
早排同阿麻飲茶
無啦啦說要介紹雀友個女俾我,話『佢宜家讀緊科大,不過唔係咩有錢人家』
真係我也聽到橋了:icon101: :icon071:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1201:58 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
主要係法比傢俬同擺設
好多原因
最主要都係佢講既"睇唔到將來,唔會結婚唔好哂我時間"
真係聽到橋一下:icon081:
你....:icon101:
唔係浪子到咁丫嘛:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1202:27 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
因為你唔係在上求偶 mode? :icon101:
就黎要做gym去速dating了:cool:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1202:09 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
一的拎去賣
從此,我又標籤化~會計女唔9得了:bye:
:bye:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:28 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
講起約
早排同阿麻飲茶
無啦啦說要介紹雀友個女俾我,話『佢宜家讀緊科大,不過唔係咩有錢人家』
真係我也聽到橋了:icon101: :icon071:
我爺過年前都話有女介紹我識
我大番佢話儘管 interview 一下
後來冇咗件事, 或暫冇
:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:28 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
講起約
早排同阿麻飲茶
無啦啦說要介紹雀友個女俾我,話『佢宜家讀緊科大,不過唔係咩有錢人家』
真係我也聽到橋了:icon101: :icon071:
送上門:(
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:30 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
就黎要做gym去速dating了:cool:
俾女圍在望
:icon112: :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:30 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
就黎要做gym去速dating了:cool:
要變社奧巴咁黑
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1202:33 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
俾女圍在望
:icon112: :icon101:
我不是天才:(
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1202:23 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
之前提過?
恭喜
享受過程
總結經驗
囉
:icon101:
Btw, 我大妹都講過佢測唔記得乜野話佢今年有唔少爛桃花 唔識討人開心,自我中心得很:icon101:
而家真真覺得倦了
唔想咁西巴既利他主義了:icon075:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1202:34 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔識討人開心,自我中心得很:icon101:
而家真真覺得倦了
唔想咁西巴既利他主義了:icon075:
..同時 expect 人討佢開心嘅女? :bye: :icon101:
加入西巴草食行列
:icon075: :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:28 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
講起約
早排同阿麻飲茶
無啦啦說要介紹雀友個女俾我,話『佢宜家讀緊科大,不過唔係咩有錢人家』
真係我也聽到橋了:icon101: :icon071: 明哂,講唔係有錢女
=要同你這有錢仔門當戶對啦:(