李喂凸 發表於 2010-3-12 02:22:21

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1202:18 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

無:o
雖則我自己都無咩,但條友係全無
你大學有冇好好知心友?:(

天才守門員 發表於 2010-3-12 02:23:05

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1202:22 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

你大學有冇好好知心友?:(
有3,4個啦
小,條友我唔撚洗怕佢啦!條友都無朋友的!

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 02:23:45

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1202:21 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
同個大學生約一次
又唔岩FEEL

搭羅算到我今年內同時有好多選擇
但冇一個真命天女:icon101:

之前提過?

恭喜
享受過程
總結經驗

:icon101:
Btw, 我大妹都講過佢測唔記得乜野話佢今年有唔少爛桃花

傑夫仔 發表於 2010-3-12 02:24:20

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1202:18 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


前提是有條件的你都會 keep 住搵十來歲的嘛
:icon101:
睇下咩心態啦

我識有個男仔(20頭)話拍拖會以結婚作為前題
一感覺不到未來就分手
同凸ex女都有點相似

李喂凸 發表於 2010-3-12 02:25:01

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1202:23 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

有3,4個啦
小,條友我唔撚洗怕佢啦!條友都無朋友的!
有好朋友咪好

心煩著討厭人既心思都少D既

傑夫仔 發表於 2010-3-12 02:26:04

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1202:23 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


之前提過?

恭喜
享受過程
總結經驗

:icon101:
Btw, 我大妹都講過佢測唔記得乜野話佢今年有唔少爛桃花
我上前紅鸞星動,應該很多桃花才是
但我一點都感覺不倒:icon074: :icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 02:26:21

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:24 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

睇下咩心態啦

我識有個男仔(20頭)話拍拖會以結婚作為前題
一感覺不到未來就分手
同凸ex女都有點相似

:icon075:

目標為本無可厚非
不存心佔人便宜的話
:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 02:27:28

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:26 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

我上前紅鸞星動,應該很多桃花才是
但我一點都感覺不倒:icon074: :icon101:

因為你唔係在上求偶 mode? :icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-12 02:28:48

講起約
早排同阿麻飲茶
無啦啦說要介紹雀友個女俾我,話『佢宜家讀緊科大,不過唔係咩有錢人家』
真係我也聽到橋了:icon101: :icon071:

henrytam 發表於 2010-3-12 02:30:01

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1201:58 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

主要係法比傢俬同擺設

好多原因
最主要都係佢講既"睇唔到將來,唔會結婚唔好哂我時間"
真係聽到橋一下:icon081:
你....:icon101:
唔係浪子到咁丫嘛:icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-12 02:30:47

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1202:27 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


因為你唔係在上求偶 mode? :icon101:
就黎要做gym去速dating了:cool:

henrytam 發表於 2010-3-12 02:30:57

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1202:09 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

一的拎去賣

從此,我又標籤化~會計女唔9得了:bye:
:bye:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 02:31:04

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:28 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
講起約
早排同阿麻飲茶
無啦啦說要介紹雀友個女俾我,話『佢宜家讀緊科大,不過唔係咩有錢人家』
真係我也聽到橋了:icon101: :icon071:

我爺過年前都話有女介紹我識
我大番佢話儘管 interview 一下
後來冇咗件事, 或暫冇
:icon101:

henrytam 發表於 2010-3-12 02:32:12

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:28 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
講起約
早排同阿麻飲茶
無啦啦說要介紹雀友個女俾我,話『佢宜家讀緊科大,不過唔係咩有錢人家』
真係我也聽到橋了:icon101: :icon071:
送上門:(

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 02:33:28

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:30 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

就黎要做gym去速dating了:cool:

俾女圍在望
:icon112: :icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-12 02:34:16

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:30 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

就黎要做gym去速dating了:cool:
要變社奧巴咁黑

傑夫仔 發表於 2010-3-12 02:34:16

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1202:33 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


俾女圍在望
:icon112: :icon101:
我不是天才:(

李喂凸 發表於 2010-3-12 02:34:24

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1202:23 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


之前提過?

恭喜
享受過程
總結經驗

:icon101:
Btw, 我大妹都講過佢測唔記得乜野話佢今年有唔少爛桃花 唔識討人開心,自我中心得很:icon101:


而家真真覺得倦了
唔想咁西巴既利他主義了:icon075:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-12 02:36:18

原帖由 李喂凸 於 2010-3-1202:34 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔識討人開心,自我中心得很:icon101:


而家真真覺得倦了
唔想咁西巴既利他主義了:icon075:

..同時 expect 人討佢開心嘅女? :bye: :icon101:


加入西巴草食行列
:icon075: :icon101:

李喂凸 發表於 2010-3-12 02:37:35

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1202:28 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
講起約
早排同阿麻飲茶
無啦啦說要介紹雀友個女俾我,話『佢宜家讀緊科大,不過唔係咩有錢人家』
真係我也聽到橋了:icon101: :icon071: 明哂,講唔係有錢女
=要同你這有錢仔門當戶對啦:(
頁: 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑