傑夫仔 發表於 2010-6-18 23:48:04

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1811:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


但天才唔係急用咩? :confused:
情願9唔倒都唔好9錯:icon101:

Eggio 發表於 2010-6-18 23:48:19

原帖由 makkaho 於 2010-6-1811:41 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

講明先,呢次唔關我反唔反骨事:icon101:

我果班意迷frd(簡單D講果班其實係米蘭+意大利球迷),南韓一輸波就即刻大造文章,又話咩當年踢馬甸尼個頭而家俾人炒抵死:o
我都已經唔係完全反晒骨咁幫南韓,話係條李天秀PK姐, ...
李天秀個樣生成咁已是上天對佢一大懲罰啦:icon074: :titter:

認真,你當年應該同佢地一樣?:icon101:

打得唔好唔等如可以被屈出局喎:icon081: :icon101:

henrytam 發表於 2010-6-18 23:48:34

原帖由 makkaho 於 2010-6-1811:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

咁都唔關南韓事,係個球證姐:icon101:
錯判都賴得踢果隊好似有D過份:icon102:

企中立永遠都係最慘,第日都係做真反骨算
西班牙都係咁賴者:icon101:

又唔見我走去賴巴塞?:icon101:



雖然我都唔鐘意埋巴塞者:icon101:

makkaho 發表於 2010-6-18 23:49:11

原帖由 henrytam 於 2010-6-1811:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

係咁架啦:icon101:
所以我現在發功去做膠迷好過:icon101:
考慮下次效法你,雖然唔太似我的性格:icon101:

henrytam 發表於 2010-6-18 23:49:50

原帖由 oolongtea 於 2010-6-1811:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


點解我地唔能行一小步而妄想一步到位?
循序漸進適合你

Eggio 發表於 2010-6-18 23:50:13

原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1811:45 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

nonono,我支持不行錯路的
諗多幾年先溝就最好:icon101:
諗到2020岩岩好:icon090: :icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-18 23:50:32

原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1823:48 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

情願9唔倒都唔好9錯:icon101:

唔怕新基話唔肯單挑就試下發問啦
:icon101:

Eggio 發表於 2010-6-18 23:52:49

原帖由 oolongtea 於 2010-6-1811:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


你支唔支持2017年有雙女選?
佢要諗到2071先action:(

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-18 23:52:57

原帖由 henrytam 於 2010-6-1823:48 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

西班牙都係咁賴者:icon101:


三個合法進球全被判為非法
尤其最後一球
睇唔到出界未就睇唔到
冇得話睇錯, 仲要係貼地波
要舉旗就離開足球場先

makkaho 發表於 2010-6-18 23:53:08

原帖由 Eggio 於 2010-6-1811:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

李天秀個樣生成咁已是上天對佢一大懲罰啦:icon074: :titter:

認真,你當年應該同佢地一樣?:icon101:

打得唔好唔等如可以被屈出局喎:icon081: :icon101:
:icon101:

我一向冇佢地反得咁激烈,因為果陣鐘意意大利全因為馬甸尼,所以先咁僧南韓:icon101:
佢地係直情同大陸憤青冇分別,逄韓必反(但韓燒佢地又食:icon101:)

如果90分鐘內輸我都會覺得係被屈,但輸黃金入球係冇得講,你搏人地都會搏架嘛

henrytam 發表於 2010-6-18 23:54:37

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1811:52 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


三個合法進球全被判為非法
尤其最後一球
睇唔到出界未就睇唔到
冇得話睇錯, 仲要係貼地波
要舉旗就離開足球場先
我那句的意思係西班牙都係賴南韓,唔係賴球證呀:icon101:

makkaho 發表於 2010-6-18 23:54:39

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1811:52 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


三個合法進球全被判為非法
尤其最後一球
睇唔到出界未就睇唔到
冇得話睇錯, 仲要係貼地波
要舉旗就離開足球場先
果場祖亞昆想殺左個球證咁:icon101:

睇慢鏡3球都係入架:icon087:

oolongtea 發表於 2010-6-18 23:54:50

原帖由 Eggio 於 2010-6-1811:52 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

佢要諗到2071先action:(

老而o黎堅:(

Eggio 發表於 2010-6-18 23:55:27

原帖由 makkaho 於 2010-6-1811:53 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

:icon101:

我一向冇佢地反得咁激烈,因為果陣鐘意意大利全因為馬甸尼,所以先咁僧南韓:icon101:
佢地係直情同大陸憤青冇分別,逄韓必反(但韓燒佢地又食:icon101:)

如果90分鐘內輸我都會覺得係被屈,但輸黃金入球係冇 ...
其實係你變節姐:icon066: :icon101:

10打11都爭好遠啦:icon064: :icon101:

makkaho 發表於 2010-6-18 23:55:30

原帖由 Eggio 於 2010-6-1811:52 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

佢要諗到2071先action:(
等自己做左龜仙人先?

Donald 發表於 2010-6-18 23:56:28

原帖由 Eggio 於 2010-6-1811:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

李天秀個樣生成咁已是上天對佢一大懲罰啦:icon074: :titter:

認真,你當年應該同佢地一樣?:icon101:

打得唔好唔等如可以被屈出局喎:icon081: :icon101:

http://www.youtube.com/watch?v=ddUKHMLAckE&feature=player_embedded

家下睇番都慶 :icon066: :icon101:

[ 本帖最後由 Donald 於 2010-6-1912:02 AM 編輯 ]

makkaho 發表於 2010-6-18 23:58:48

原帖由 Eggio 於 2010-6-1811:55 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

其實係你變節姐:icon066: :icon101:

10打11都爭好遠啦:icon064: :icon101:
至少我唔係盲目捧:icon101:
我loyalty低下應該係呢度都出晒名架啦:icon101: :icon101: :icon101:

06年都還返應得既野俾佢地啦:( :icon101:

傑夫仔 發表於 2010-6-18 23:59:02

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1811:52 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


三個合法進球全被判為非法
尤其最後一球
睇唔到出界未就睇唔到
冇得話睇錯, 仲要係貼地波
要舉旗就離開足球場先



不過我覺得最正都係

:icon101:

makkaho 發表於 2010-6-18 23:59:39

原帖由 Donald 於 2010-6-1811:56 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


ddUKHMLAckE

家下睇番都慶 :icon066: :icon101:
你迫我換mon嗎?:icon092: :icon083: :icon066: :icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-19 00:01:10

原帖由 henrytam 於 2010-6-1823:54 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

我那句的意思係西班牙都係賴南韓,唔係賴球證呀:icon101:

我唔記得有冇人講實唔妥邊個
最唔妥係被屈之下平唔到甚或改寫西班牙喺世盃最佳成績 -- 四強, 殿軍
02世盃最後排名係平歷來次佳嘅第五位
(每屆世盃都會有決賽週隊伍排名, 唔止前四)
頁: 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 63 64
查看完整版本: 日藝182