新垣結衣遭AV新人倒模
剛滿廿二歲的清純女星新垣結衣深得男士歡迎,日本AV商靈機一觸,為無名AV界新人上原結衣包裝成老翻加入「四仔」行列,滿足一眾好色男fans。上原結衣樣子清秀,甫出道即以「AV版新垣結衣」之稱號備受注目,在處女作中更模仿新垣結衣的經典零食廣告,可是卻惹來新垣結衣的忠實粉絲不滿。後日,上原結衣將舉行攝影會催谷新作,屆時她會全裸現身任影唔嬲。
http://www.max-a.co.jp/images_item_local/SRXV-875/SRXV-875_s.jpg
http://www.sodc.co.jp/detailes/sdmt_128_img/sdmt_128_m.jpg
咁女都話似:o :o
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1812:43 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
新垣結衣遭AV新人倒模
剛滿廿二歲的清純女星新垣結衣深得男士歡迎,日本AV商靈機一觸,為無名AV界新人上原結衣包裝成老翻加入「四仔」行列,滿足一眾好色男fans。上原結衣樣子清秀,甫出道即以「AV版新垣結衣」之稱號備受注 ...
下面果件離譜d喎
:o :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1811:57 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
講還講,唔洗開名
係咪要學唔少講波佬咁講幾多號仔?
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1812:43 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
新垣結衣遭AV新人倒模
剛滿廿二歲的清純女星新垣結衣深得男士歡迎,日本AV商靈機一觸,為無名AV界新人上原結衣包裝成老翻加入「四仔」行列,滿足一眾好色男fans。上原結衣樣子清秀,甫出道即以「AV版新垣結衣」之稱號備受注 ...
4仔?:o
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1811:57 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
講還講,唔洗開名
仆你個x!你老味,傑夫仔,你都好撚野!:o
:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1812:43 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
新垣結衣遭AV新人倒模
剛滿廿二歲的清純女星新垣結衣深得男士歡迎,日本AV商靈機一觸,為無名AV界新人上原結衣包裝成老翻加入「四仔」行列,滿足一眾好色男fans。上原結衣樣子清秀,甫出道即以「AV版新垣結衣」之稱號備受注 ...
睇過話似葵條女啦,扮素人拍o左幾套野
呔o左兩套,除o左又係細細粒又係成田空港之外
要加200%幻想先似葵囉
http://imgur.com/pZm2q.jpg
食住花生等睇英格蘭大爆發 :icon090: :icon101:
湖人D FANS 仲惡過D曼迷 :icon101:
WTF:(
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/144836.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/144901.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/SUBPIGTsukinokoibitoep04rmvb_snapsh.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/265309.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/350639.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/350659.jpg
【TSJS日劇社原創翻譯】◇2009日影◇《 彷徨之刃》] [日語中字] http://www.yts.co.jp/info_blog/otoku/archives/2009/09/yaiba3.jpg
飛機上看過
一看即睡,醒了再看又再睡:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1808:01 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
橋子兄有否喜好?
還是純粹看球找樂子?
後者吧,畢竟我也沒看足球的習慣
目前我覺德國、阿根廷表現最好
原帖由 橋子 於 2010-6-1807:30 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
後者吧,畢竟我也沒看足球的習慣
目前我覺德國、阿根廷表現最好
台灣應該都算是東南亞地區中對足球最冷感的地方吧...:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-6-1820:04 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
台灣應該都算是東南亞地區中對足球最冷感的地方吧...:icon101:
人地鍾意棍姐:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-6-1808:04 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
台灣應該都算是東南亞地區中對足球最冷感的地方吧...:icon101:
菲律賓:icon032:
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-1809:04 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
菲律賓:icon032:
東帝汶:icon032:
北乃きい「花束」
2010.08.11 in stores
全3曲を収録。DVD付きと写真集付きの全3形態でリリース。
http://avexnet.or.jp/kie/images/AVCD-31879.jpg http://avexnet.or.jp/kie/images/AVCD-31880.jpg http://avexnet.or.jp/kie/images/AVCD-31881.jpg
Track1:花束 Windows Media Player
Track2:キセキ
Track3:思い出ありがとう
Track4:花束 - Instrumental -
Track5:キセキ - Instrumental -
Track6:思い出ありがとう - Instrumental -
花束 - Music Clip -
Off Shot Clip
オリジナル撮り下し フォトブックレット
破產了...
”開心^_^”
得左米?:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-1810:40 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
”開心^_^”
得左米?:icon101:
純粹傾下電話而已:icon087:
原帖由 天才守門員 於 2010-6-1810:41 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
純粹傾下電話而已:icon087:
到底去到咩階段:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-1810:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
到底去到咩階段:icon101:
肯團體出街的地步:( (以佢性格,叫難得:icon101: )