原帖由 oolongtea 於 2010-6-24 10:52 PM 發表 到結局在中都仲搶哂瑛巴o的戲 故事話俾你知,玩twittero既人無個正常的
使用道具 舉報
原帖由 小妖 於 2010-6-24 09:07 PM 發表 first hon
原帖由 炎夏 於 2010-6-24 10:55 PM 發表 中西里菜玩真的
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-24 11:07 PM 發表 86815 this?
原帖由 oolongtea 於 2010-6-24 11:19 PM 發表 仲有隔離o個張
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-24 11:30 PM 發表 仲有兩頁
原帖由 oolongtea 於 2010-6-24 11:26 PM 發表
原帖由 Donald 於 2010-6-24 23:44 發表 有線 尋晚成晚嗌英格蘭 今晚成場唱衰意粉
原帖由 AC米仔 於 2010-6-25 12:16 AM 發表 因為下季播英超 冇意甲
原帖由 Donald 於 2010-6-25 12:24 AM 發表 佢地講到全香港球迷都都撐英格蘭咁
原帖由 AirKID 於 2010-6-25 12:16 AM 發表 06年清晨 係melb見證zidane下場 pk大戰 意粉奪冠 10年夜晚 係hk目睹anelka被炒 冠亞連敗 羞恥出局
原帖由 Donald 於 2010-6-25 00:24 發表 佢地講到全香港球迷都都撐英格蘭咁
原帖由 henrytam 於 2010-6-25 00:56 發表 我寧願係出局好過決賽先收皮
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 22:16 , Processed in 0.042473 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.