使用道具 舉報
原帖由 橙色力量 於 2010-6-27 01:25 AM 發表 還有古華治
原帖由 Donald 於 2010-6-27 01:28 發表 不要說了
原帖由 Donald 於 2010-6-27 01:21 AM 發表 只要解決雙特問題就成了
原帖由 Donald 於 2010-6-27 01:26 AM 發表 轉貼discuss 香港人不嬲都係咁,有著數就認自己係咩人! 平時 : 我地係香港人 北京奧運中國有好成績 : 我地係中國人 世界盃16強有日本同南韓出到線 : 我地係亞洲人 東亞運決賽 : we are hong kong, 食屎啦日本仔 ...
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-27 01:32 AM 發表 古華治在法甲多年來的射手級表現, 我倒是見證過的
原帖由 Donald 於 2010-6-27 01:35 發表 佢係紐卡素做過D咪我完全冇印象
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-27 01:38 AM 發表 "邪不能勝正!" 他真的是現代人嗎?
原帖由 makkaho 於 2010-6-27 01:41 發表 咪理D on9啦
原帖由 henrytam 於 2010-6-27 01:52 AM 發表 我諗都唔少人係咁諗
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-27 01:38 AM 發表 紐卡素真係意在戰術造就古華治哩件中鋒射手? 何況適應都係問題, 即係個環境有如係對手同隊友都同佢過唔去咁
原帖由 oolongtea 於 2010-6-27 02:41 PM 發表 http://i83 ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 00:28 , Processed in 0.036131 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.