找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 2445|回復: 5

[FM] 陣式問題

[複製鏈接]
發表於 2005-1-30 21:59:41 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
如果我用4-1-2-2-1(DMC-AMR-AML-2AMC-FC)
上面個陣FM係冇ga...點樣整D箭嘴係AMR and AML ??
我上面個陣掂唔掂??
發表於 2005-1-30 22:03:10 | 顯示全部樓層
要睇你用咩人踢
淨係得個陣式好難話掂唔掂
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-30 22:05:37 | 顯示全部樓層
狼隊D人
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-30 22:22:42 | 顯示全部樓層
箭咀整法 : 右cilck實果個人既位置之後拉去你想要既地方
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 01:50:55 | 顯示全部樓層
咩setting 都唔知 , 點知掂唔掂 ...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 13:34:51 | 顯示全部樓層
Originally posted by hehaha at 2005-1-30 10:05 PM:
狼隊D人


wolves, I have used before, strong enough
1st year, win champion + league cup
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:20 , Processed in 0.027593 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表