原帖由 阿爆 於 2007-4-5 06:18 PM 發表 即係高峰期既時候就係世界級 ?? 唔係高峰期既時候就唔係世界級 ??
使用道具 舉報
原帖由 chungundertaker 於 2007-4-5 12:06 PM 發表 乜野叫世界級門將,請閤下定義,唔係你就咁開個on9 poll出黎,乜春都唔講,好無意義
原帖由 阿忠 於 2007-4-5 07:13 PM 發表 我覺得你又唔好一黎就串先 叫得大家投應該就係根據大家心目中既標準去投啦 如果佢講左個def要大家跟既就係一條是非題而唔係投票啦 不過兩個都投哂就真係o9都不如
原帖由 STAM 於 2007-4-5 07:47 PM 發表 投白票唔=on9
原帖由 hehe0114 於 2007-4-5 02:11 PM 發表 我覺得你同時係男性 亦都唔係男性 所以我話你係雌雄同體 is that right??
原帖由 疾峰 於 2007-4-5 20:34 發表 咁未必係雌雄同體既 大監咪係男性 但又可以講唔係男性
原帖由 阿忠 於 2007-4-5 07:53 PM 發表 家陣唔係白票
原帖由 STAM 於 2007-4-5 08:48 PM 發表 冇分別
原帖由 傑夫仔 於 2007-4-5 08:50 PM 發表 點會冇分別?
原帖由 STAM 於 2007-4-5 08:54 PM 發表 咁你覺得性質上有咩分別
原帖由 小妖 於 2007-4-5 09:28 PM 發表 歐聯,世界杯,歐洲杯 近年來除o左佢之外仲有邊個門將可以捧曬咁多個杯先
原帖由 講野無point的人 於 2007-4-5 09:31 PM 發表 佢幾時捧過歐聯?
原帖由 傑夫仔 於 2007-4-5 09:02 PM 發表 填from個時,人地問你係男定係女 你唔填同你填晒兩個,係咪冇分別?
原帖由 STAM 於 2007-4-5 11:03 PM 發表 有咩分別?
原帖由 secret 於 2007-4-5 11:54 PM 發表 咁都無分別 how about this--> 咁而家投票結果係1:2 你兩個都唔投-->33% vs 67% 你投晒兩個-->2:3---->40% vs 60%
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 00:40 , Processed in 0.031169 second(s), 18 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.