找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 車仔林柏特

巴夫斯 係唔係世界級門將 ?

[複製鏈接]
發表於 2007-4-5 18:49:50 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2007-4-5  06:18 PM 發表
即係高峰期既時候就係世界級 ?? 唔係高峰期既時候就唔係世界級 ??


表現好個時就世界級,表現唔好個時就唔係世界級
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 19:13:27 | 顯示全部樓層
原帖由 chungundertaker 於 2007-4-5  12:06 PM 發表
乜野叫世界級門將,請閤下定義,唔係你就咁開個on9 poll出黎,乜春都唔講,好無意義


我覺得你又唔好一黎就串先
叫得大家投應該就係根據大家心目中既標準去投啦
如果佢講左個def要大家跟既就係一條是非題而唔係投票啦

不過兩個都投哂就真係o9都不如

[ 本帖最後由 阿忠 於 2007-4-5  07:14 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 19:41:54 | 顯示全部樓層
打和
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 19:47:29 | 顯示全部樓層
原帖由 阿忠 於 2007-4-5  07:13 PM 發表


我覺得你又唔好一黎就串先
叫得大家投應該就係根據大家心目中既標準去投啦
如果佢講左個def要大家跟既就係一條是非題而唔係投票啦

不過兩個都投哂就真係o9都不如

投白票唔=on9
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 19:53:22 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2007-4-5  07:47 PM 發表

投白票唔=on9


家陣唔係白票
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 20:15:02 | 顯示全部樓層
大家都係算把啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 20:15:27 | 顯示全部樓層
比數好接近
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 20:34:36 | 顯示全部樓層
原帖由 hehe0114 於 2007-4-5  02:11 PM 發表



我覺得你同時係男性
亦都唔係男性
所以我話你係雌雄同體

is that right??

咁未必係雌雄同體既

大監咪係男性
但又可以講唔係男性
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 20:37:16 | 顯示全部樓層
原帖由 疾峰 於 2007-4-5  20:34 發表

咁未必係雌雄同體既

大監咪係男性
但又可以講唔係男性

回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 20:48:39 | 顯示全部樓層
原帖由 阿忠 於 2007-4-5  07:53 PM 發表


家陣唔係白票

冇分別
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 20:50:03 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2007-4-5  08:48 PM 發表

冇分別

點會冇分別?
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 20:54:48 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2007-4-5  08:50 PM 發表

點會冇分別?

咁你覺得性質上有咩分別
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 21:02:01 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2007-4-5  08:54 PM 發表

咁你覺得性質上有咩分別

填from個時,人地問你係男定係女
你唔填同你填晒兩個,係咪冇分別?
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 21:09:00 | 顯示全部樓層
原帖由 阿忠 於 2007-4-5  07:13 PM 發表


我覺得你又唔好一黎就串先
叫得大家投應該就係根據大家心目中既標準去投啦
如果佢講左個def要大家跟既就係一條是非題而唔係投票啦

不過兩個都投哂就真係o9都不如

所以我一票都唔x投,投黎曬9氣
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 21:28:58 | 顯示全部樓層
歐聯,世界杯,歐洲杯

近年來除o左佢之外仲有邊個門將可以捧曬咁多個杯先
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 21:31:20 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2007-4-5  09:28 PM 發表
歐聯,世界杯,歐洲杯

近年來除o左佢之外仲有邊個門將可以捧曬咁多個杯先

佢幾時捧過歐聯?
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 21:43:36 | 顯示全部樓層
原帖由 講野無point的人 於 2007-4-5  09:31 PM 發表

佢幾時捧過歐聯?

10幾年前初出道無耐就轉左會馬賽
第一季就贏左歐聯 (當然係擔正)
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 23:03:02 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2007-4-5  09:02 PM 發表

填from個時,人地問你係男定係女
你唔填同你填晒兩個,係咪冇分別?

有咩分別?
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 23:54:48 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2007-4-5  11:03 PM 發表

有咩分別?

咁都無分別
how about this-->

咁而家投票結果係1:2
你兩個都唔投-->33% vs 67%
你投晒兩個-->2:3---->40% vs 60%
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-5 23:58:19 | 顯示全部樓層
原帖由 secret 於 2007-4-5  11:54 PM 發表

咁都無分別
how about this-->

咁而家投票結果係1:2
你兩個都唔投-->33% vs 67%
你投晒兩個-->2:3---->40% vs 60%

我睇錯左佢條問題添
我以為填form其中一欄問性別

但問題係如果投晒2個同2個都唔投都唔會影響結果,因為呢張係廢票
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:40 , Processed in 0.031169 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表