找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 車仔林柏特

巴夫斯 係唔係世界級門將 ?

[複製鏈接]
發表於 2007-4-6 21:49:40 | 顯示全部樓層
做咩發展成咁樣?
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 21:53:26 | 顯示全部樓層
原帖由 宇多田光 於 2007-4-6  21:34 發表

成堆o9係度懶醒串人

雌雄有實際標準可以判斷
所以只有雌或雄, 並沒有雌雄同體

世界級則不存在客觀標準
冇客觀標準既問題, 自然可以同時有不同答案
巴夫斯既是世界級同是亦非世界級, 此說並冇不妥


MOM
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 22:39:48 | 顯示全部樓層
原帖由 nicecity 於 2007-4-6  09:36 PM 發表

係有雌雄同體既生物
唔識可以睇下d bio 書

回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 22:40:23 | 顯示全部樓層
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-6  09:49 PM 發表
做咩發展成咁樣?

呢d 情況出下icon post 笑下就得了
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 22:47:37 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 22:48:44 | 顯示全部樓層
原帖由 宇多田光 於 2007-4-6  09:34 PM 發表

成堆o9係度懶醒串人

雌雄有實際標準可以判斷
所以只有雌或雄, 並沒有雌雄同體

世界級則不存在客觀標準
冇客觀標準既問題, 自然可以同時有不同答案
巴夫斯既是世界級同是亦非世界級, 此說並冇不妥

雖然.......有人話過我一個討論有破壞無建設係成不到大事(者係好似起一個會議中只懂ban人)

but i like it!

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 23:00:42 | 顯示全部樓層
唔駛讀過bio都知有雌雄同體啦~
點會無架

唔通我真係咁無知??
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 23:42:27 | 顯示全部樓層
原帖由 hehe0114 於 2007-4-5  02:11 PM 發表



我覺得你同時係男性
亦都唔係男性
所以我話你係雌雄同體

is that right??


http://en.wikipedia.org/wiki/Intersexuality
is that right
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-7 00:21:44 | 顯示全部樓層
原帖由 宇多田光 於 2007-4-6  21:34 發表

成堆o9係度懶醒串人

雌雄有實際標準可以判斷
所以只有雌或雄, 並沒有雌雄同體

世界級則不存在客觀標準
冇客觀標準既問題, 自然可以同時有不同答案
巴夫斯既是世界級同是亦非世界級, 此說並冇不妥

有d bb生出黎有男性性器
又有女性性器

你話我知果d係雌定雄
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-7 00:32:58 | 顯示全部樓層
原帖由 宇多田光 於 2007-4-6  09:34 PM 發表


成堆o9係度懶醒串人

雌雄有實際標準可以判斷
所以只有雌或雄, 並沒有雌雄同體

世界級則不存在客觀標準
冇客觀標準既問題, 自然可以同時有不同答案
巴夫斯既是世界級同是亦非世界級, 此說並冇不妥


x
一丁人xx x 係度懶醒想串番一大堆人

係鬼唔知冇客觀標準既問題唔同人會有唔同答案(世界級與非世界級)既 , 呢樣正常過正常 , 但係而家係一個人持有哂兩個答案 , 你了唔了解咁樣係有分別ga ??
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-7 00:37:41 | 顯示全部樓層
客觀標準或以上 --> 世界級
客觀標準以下--> 非世界級

點解一個人可以持有哂兩個答案 , 有無人可以話我知 ?? 係咪即係代表佢無 客觀標準 ??
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-7 00:42:21 | 顯示全部樓層
原帖由 阿爆 於 2007-4-7  12:37 AM 發表
客觀標準或以上 --> 世界級
客觀標準以下--> 非世界級

點解一個人可以持有哂兩個答案 , 有無人可以話我知 ?? 係咪即係代表佢無 客觀標準 ??

因為呢個世界唔係非黑即白
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-7 00:46:02 | 顯示全部樓層
吹水topic
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-7 00:47:10 | 顯示全部樓層
不如move去吹水版la
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-7 00:47:47 | 顯示全部樓層
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-6  09:49 PM 發表
做咩發展成咁樣?


我潛左水好耐... 都要俾個俾佢地

好la........又要潛水
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-7 01:15:21 | 顯示全部樓層
原帖由 宇多田光 於 2007-4-6  09:34 PM 發表

成堆o9係度懶醒串人

雌雄有實際標準可以判斷
所以只有雌或雄, 並沒有雌雄同體

世界級則不存在客觀標準
冇客觀標準既問題, 自然可以同時有不同答案
巴夫斯既是世界級同是亦非世界級, 此說並冇不妥

回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-7 01:21:00 | 顯示全部樓層
原帖由 宇多田光 於 2007-4-6  11:42 PM 發表


http://en.wikipedia.org/wiki/Intersexuality
is that right

嫌棄 wikipedia 自己去大學圖書館查
http://library.hku.hk/search/t?SEARCH=Intersexuality
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-7 01:23:37 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2007-4-7  01:21 AM 發表

嫌棄 wikipedia 自己去大學圖書館查
http://library.hku.hk/search/t?SEARCH=Intersexuality


呢三本最少都係三十年前出版既
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-7 01:32:05 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2007-4-7  01:23 AM 發表


呢三本最少都係三十年前出版既

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entr ... earch&DB=pubmed

自己醫學期刊search Intersexuality
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-7 01:57:01 | 顯示全部樓層
海馬係咪雌雄同體
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:41 , Processed in 0.041012 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表