使用道具 舉報
原帖由 巴夫西 於 2007-4-4 11:34 PM 發表 係....佢既反應係而家好多門將都無既
原帖由 chungundertaker 於 2007-4-5 12:06 PM 發表 乜野叫世界級門將,請閤下定義,唔係你就咁開個on9 poll出黎,乜春都唔講,好無意義
原帖由 olepoon 於 2007-4-5 12:39 PM 發表 我覺得巴夫斯同時係世界級門將 亦都唔係世界級門將 所以我兩個都投左
原帖由 olepoon 於 2007-4-5 12:39 發表 我覺得巴夫斯同時係世界級門將 亦都唔係世界級門將 所以我兩個都投左
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-5 01:59 PM 發表 如果發神經次數唔係咁頻密ge話 我相信佢仲係曼聯球員
原帖由 hehe0114 於 2007-4-5 02:11 PM 發表 我覺得你同時係男性 亦都唔係男性 所以我話你係雌雄同體 is that right??
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-5 02:54 PM 發表 大量d大量d 唔係人地戇居你就要跟埋人ga嘛
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-5 14:54 發表 大量d大量d 唔係人地戇居你就要跟埋人ga嘛
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-27 22:19 , Processed in 0.043588 second(s), 20 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.