原帖由 STAM 於 2007-4-5 11:58 PM 發表 我睇錯左佢條問題添 我以為填form其中一欄問性別 但問題係如果投晒2個同2個都唔投都唔會影響結果,因為呢張係廢票
使用道具 舉報
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-6 12:07 AM 發表 大家一直都講緊呢個投票 而呢個投票唔會將兩個投晒當廢票 所以係影響到結果的
原帖由 STAM 於 2007-4-6 12:08 AM 發表 所以on9 o既係set投票o個個
原帖由 STAM 於 2007-4-6 12:08 AM 發表 所以on9 o既係set投票o個個 況且得咁少人投票,梗係實票實銷架啦,點會走去計%
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-6 12:11 AM 發表 set果個就一定係
原帖由 STAM 於 2007-4-6 12:08 AM 發表 況且得咁少人投票,梗係實票實銷架啦,點會走去計%
原帖由 巴夫西 於 2007-4-6 12:18 AM 發表 要救世界波....個一份神經其實都好重要
原帖由 secret 於 2007-4-6 12:19 AM 發表 巴夫西
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-6 12:19 AM 發表 你up乜春秋?
原帖由 巴夫西 於 2007-4-6 12:21 AM 發表 有什麼問題?
原帖由 STAM 於 2007-4-6 12:21 AM 發表 真係唔明?
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-6 12:28 AM 發表 完全唔明
原帖由 STAM 於 2007-4-6 12:30 AM 發表 sorry 我係想話用%黎統計的話應該要好多人參與投票先有意思 得個幾十人投用逐票逐票數似乎較為恰當
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-6 12:39 AM 發表 不嬲投票係用票數都係%都係取決於set投票ge人用意係乜
原帖由 hehe0114 於 2007-4-4 10:11 PM 發表 我覺得你同時係男性 亦都唔係男性 所以我話你係雌雄同體 is that right??
原帖由 宇多田光 於 2007-4-6 09:34 PM 發表 小 成堆o9係度懶醒串人 雌雄有實際標準可以判斷 所以只有雌或雄, 並沒有雌雄同體 世界級則不存在客觀標準 冇客觀標準既問題, 自然可以同時有不同答案 巴夫斯既是世界級同是亦非世界級, 此說並冇不妥
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 00:41 , Processed in 0.044950 second(s), 18 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.