找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 車仔林柏特

巴夫斯 係唔係世界級門將 ?

[複製鏈接]
發表於 2007-4-6 00:07:27 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2007-4-5  11:58 PM 發表

我睇錯左佢條問題添
我以為填form其中一欄問性別

但問題係如果投晒2個同2個都唔投都唔會影響結果,因為呢張係廢票


大家一直都講緊呢個投票
而呢個投票唔會將兩個投晒當廢票
所以係影響到結果的
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 00:08:30 | 顯示全部樓層
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-6  12:07 AM 發表


大家一直都講緊呢個投票
而呢個投票唔會將兩個投晒當廢票
所以係影響到結果的

所以on9 o既係set投票o個個
況且得咁少人投票,梗係實票實銷架啦,點會走去計%

[ 本帖最後由 STAM 於 2007-4-6  12:11 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 00:11:04 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2007-4-6  12:08 AM 發表

所以on9 o既係set投票o個個


set果個就一定係
投果個就睇下係出於咩心態啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 00:16:26 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2007-4-6  12:08 AM 發表

所以on9 o既係set投票o個個

況且得咁少人投票,梗係實票實銷架啦,點會走去計%

帶出main point了
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 00:18:43 | 顯示全部樓層
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-6  12:11 AM 發表


set果個就一定係

大大的見解真獨到
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 00:18:56 | 顯示全部樓層
要救世界波....個一份神經其實都好重要
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 00:19:00 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2007-4-6  12:08 AM 發表
況且得咁少人投票,梗係實票實銷架啦,點會走去計%


你up乜春秋?
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 00:19:47 | 顯示全部樓層
原帖由 巴夫西 於 2007-4-6  12:18 AM 發表
要救世界波....個一份神經其實都好重要

巴夫西
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 00:21:06 | 顯示全部樓層
原帖由 secret 於 2007-4-6  12:19 AM 發表

巴夫西

有什麼問題?
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 00:21:22 | 顯示全部樓層
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-6  12:19 AM 發表


你up乜春秋?

真係唔明?
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 00:24:17 | 顯示全部樓層
原帖由 巴夫西 於 2007-4-6  12:21 AM 發表

有什麼問題?

無問題
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 00:28:04 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2007-4-6  12:21 AM 發表

真係唔明?


完全唔明
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 00:30:36 | 顯示全部樓層
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-6  12:28 AM 發表


完全唔明

sorry
我係想話用%黎統計的話應該要好多人參與投票先有意思
得個幾十人投用逐票逐票數似乎較為恰當
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 00:39:00 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2007-4-6  12:30 AM 發表

sorry
我係想話用%黎統計的話應該要好多人參與投票先有意思
得個幾十人投用逐票逐票數似乎較為恰當


不嬲投票係用票數都係%都係取決於set投票ge人用意係乜
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 00:41:37 | 顯示全部樓層
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-6  12:39 AM 發表


不嬲投票係用票數都係%都係取決於set投票ge人用意係乜

嗯,非常同意你的說法
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 01:24:54 | 顯示全部樓層
原帖由 hehe0114 於 2007-4-4  10:11 PM 發表



我覺得你同時係男性
亦都唔係男性
所以我話你係雌雄同體

is that right??


回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 04:30:24 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2007-4-6  12:08 AM 發表

所以on9 o既係set投票o個個
況且得咁少人投票,梗係實票實銷架啦,點會走去計%


係咪唔識分「是非題」與「多項選擇題」既分別?
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 21:34:52 | 顯示全部樓層

成堆o9係度懶醒串人

雌雄有實際標準可以判斷
所以只有雌或雄, 並沒有雌雄同體

世界級則不存在客觀標準
冇客觀標準既問題, 自然可以同時有不同答案
巴夫斯既是世界級同是亦非世界級, 此說並冇不妥
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 21:36:31 | 顯示全部樓層
原帖由 宇多田光 於 2007-4-6  09:34 PM 發表

成堆o9係度懶醒串人

雌雄有實際標準可以判斷
所以只有雌或雄, 並沒有雌雄同體

世界級則不存在客觀標準
冇客觀標準既問題, 自然可以同時有不同答案
巴夫斯既是世界級同是亦非世界級, 此說並冇不妥

係有雌雄同體既生物
唔識可以睇下d bio 書
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-4-6 21:40:48 | 顯示全部樓層
原帖由 宇多田光 於 2007-4-6  09:34 PM 發表

成堆o9係度懶醒串人

雌雄有實際標準可以判斷
所以只有雌或雄, 並沒有雌雄同體

世界級則不存在客觀標準
冇客觀標準既問題, 自然可以同時有不同答案
巴夫斯既是世界級同是亦非世界級, 此說並冇不妥

http://en.wikipedia.org/wiki/Intersexuality
邊個係on9仔
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:41 , Processed in 0.044950 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表