使用道具 舉報
原帖由 ccso 於 2007-9-30 09:16 PM 發表 Click the Start button. Click the Run command. Type "regedit" in the Open text box. Click OK. This launches the Registry Editor. In the Registry Editor, go to the following registry key: HKEY_LOCA ...
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 A249 於 2007-10-1 12:37 PM 發表 岩岩開左阿仙奴黎玩... 個達施華都OK勁... 法比仔...都有d進步.. PS: ZZ
原帖由 傻小比 於 2007-10-1 03:11 PM 發表 第一場大勝 Ronaldinho三個罰球 亨特三個助攻 四大尖刀都入波
原帖由 titus_wong 於 2007-10-1 03:26 PM 發表 巴塞玩哂
原帖由 DIRECTOR 於 2007-10-1 12:59 PM 發表 我宜家一場都未輸過...友誼賽對巴塞贏3:1....都係用返07個陣...好似冇07咁難玩.... 季初個個d體力都回得好慢...但係打多幾場之後就改善左小小...唔通今集要有比賽狀態d人先會fit? ...
原帖由 joewong1124 於 2007-10-1 02:08 PM 發表 仲有,防守時d球員有時係咁退後,唔搶波咁
原帖由 傻小比 於 2007-10-1 03:46 PM 發表 再被火車頭抄
原帖由 Scholesyip 於 2007-10-1 04:47 PM 發表 有冇妖人介紹呀?最好係前鋒
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-27 22:45 , Processed in 0.026872 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.