使用道具 舉報
原帖由 joewong1124 於 2007-10-3 10:43 PM 發表 成日省中人
原帖由 Reina Tanaka 於 2007-10-3 10:58 PM 發表 今集青訓系統產量好似多以前好多
原帖由 7coollook 於 2007-10-3 07:48 PM 發表 我同 liverpool, 打442 attacking~~~~~ 自己 set 0左好耐都唔惦, 有無好心人有陣可以 share 下呀?????? 好心啦~~~~ thx~~~
原帖由 波士頓聯領隊K 於 2007-10-3 11:39 PM 發表 打半季都知?
原帖由 Reina Tanaka 於 2007-10-4 03:34 AM 發表 打2個月.. 已經有幾個彈左出黎
原帖由 波士頓聯領隊K 於 2007-10-4 11:03 AM 發表 咁用勁隊都唔洗點再買人嚕 等青訓rand d勁人出黎
原帖由 Reina Tanaka 於 2007-10-4 05:09 PM 發表 咁又唔係WOR... 青訓真係要訓的 有唔少都係15歲...
原帖由 Jplayer 於 2007-10-4 11:22 PM 發表 仲有維拉利爾個Woderkid 唔錯 Matias Fernandez
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 02:35 , Processed in 0.037379 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.