使用道具 舉報
原帖由 titus_wong 於 2007-9-30 10:38 PM 發表 不如試下董生, 佢好似唔錯
原帖由 titus_wong 於 2007-9-30 10:57 PM 發表 Friendly對巴塞, 俾佢大炒5:2 好彩金寶梅開二度, 可以放棄Dong lu~
原帖由 DIRECTOR 於 2007-9-30 10:31 PM 發表 我球探check過....話維拉唔會願意出售... 但你試下bid下...又講下野....搵到個球員unhappy....賤招之一...嘻嘻
原帖由 舒利亞 於 2007-9-30 10:25 PM 發表 皇馬都唔洗買咩人掛@_@
原帖由 titus_wong 於 2007-9-30 11:18 PM 發表 想買Huntelaar, 出7.5m cash + 20m 30場聯賽後俾 佢話我唔夠錢 Buget有12.5m架.... 乜要計埋果20m架咩....以前好似唔使計住架喎
原帖由 波士頓聯領隊K 於 2007-9-30 11:28 PM 發表 前鋒同邊線都要買d人做後備 如果唔係 隨時要出青年軍
原帖由 DIRECTOR 於 2007-9-30 10:39 PM 發表 冇興趣試佢....寧願用金寶=.="
原帖由 杰少仔 於 2007-9-30 10:45 PM 發表 繼古華特.....至上集的e巴謙莫域 今集是D. Villa 嗎
原帖由 波士頓聯領隊K 於 2007-9-30 11:30 PM 發表 07用過老董 可能踢法唔夾啦 我用佢打英冠都唔掂==
原帖由 夜夜生歌 於 2007-9-30 10:41 PM 發表 我用man u 買左列基美..
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-27 22:45 , Processed in 0.031411 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.