找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: joekjen

[FM2008] fm2008 demo討論

[複製鏈接]
發表於 2007-10-1 17:00:24 | 顯示全部樓層
係咁比villa狂屈我機
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 17:02:51 | 顯示全部樓層

回復 #201 hoyte 的帖子

佢好瘋
11場15球
我個henry 9場9球only
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 17:59:24 | 顯示全部樓層
原帖由 A249 於 2007-10-1  12:37 PM 發表
岩岩開左阿仙奴黎玩...
個達施華都OK勁...
法比仔...都有d進步..

PS:
ZZ

鄭智可以再勁d喎,
次次都整到咁渣>.<
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 18:25:52 | 顯示全部樓層
我就係咁俾國米crespo 屈...主場輸俾國米4 : 1..>.<

國米超神..9場全場..每場平均有3球...

我就排第3...
而ac 同現實一樣..沉
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 18:28:03 | 顯示全部樓層
原帖由 joewong1124 於 2007-10-1  01:50 PM 發表

姐係我fm07 ge highlights speed較到中間,
咁fm08就要較快d?

我較到中間......d人成人帶著個波呆係到,好似唔識快放同爆,
中鋒set 2傳,個快ge前鋒好似唔識爆速度去接應....

demo我用阿仙奴,唔同真實,打兩邊落底,前面 ...

highlights speed係慢左
但set到接近最快果陣
速度就會同07同步返囉...

我07都係set到去同最快差兩~三格
demo又係
感覺差不多


今集d球員好似真係跟足戰術表度拉上去果條線走=.=
mc拉條線上去
反擊走位仲快過前鋒
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 18:30:28 | 顯示全部樓層
原帖由 joewong1124 於 2007-10-1  02:08 PM 發表
仲有,防守時d球員有時係咁退後,唔搶波咁

一時退后
一時成班堆晒去包一個攻擊球員
仲要搶唔到波
俾佢入埋
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 18:38:21 | 顯示全部樓層
feeder club 個 bug 又返黎

我一次簽左四間美國
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 18:39:23 | 顯示全部樓層
決定第一隊試教殺拉戈殺
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 18:41:50 | 顯示全部樓層
原帖由 TAMTOM 於 2007-10-1  06:39 PM 發表
決定第一隊試教殺拉戈殺


大米唔勁
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 18:48:52 | 顯示全部樓層
原帖由 馬仔 於 2007-10-1  06:41 PM 發表


大米唔勁

試教下姐

其實我睇大家post 出黎d 圖 ,真係唔多開胃
我玩咁多集fm ,次次一install 完就連內置個d 人樣都delete 埋 ,今集仲懶醒整咩3d
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 19:13:22 | 顯示全部樓層
不過真係好白....睇到眼花..花到覺得menu有d亂~
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 19:21:29 | 顯示全部樓層
OK LA...
正常左lo..d翼起碼唔會球球屈到入去....
用皇馬打左半季同巴塞同分排第一...
我發覺soldado好屈機.....佢10場後備入泥入左8球.......即使入唔到波都好有威脅....
條防線太後...較左push up都係係咁退到禁區先mark人....
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 19:46:37 | 顯示全部樓層
今集個SKIN..D 字係清楚左 ,但睇到隻眼好累..睇左20分鐘已經頂唔順
同球員INFO 能力值D Colour 對比唔係太大 ,唔可以一眼就望到邊d 數值勁囉

戰術玩唔出有咩分別 ,始終玩左6 7 集都係排平排442
殺拉戈殺 我排442 放迪亞歷山度 艾馬起 MR ML 除左扭波乜都set 曬mixed 根手Set 埋 free role + sawp position
前鋒大米其實好勁啊 ,我岩岩教左一場友賽對利物浦 ,60分鐘已經戴帽 ,全場入左4粒

[ 本帖最後由 TAMTOM 於 2007-10-1  07:47 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 19:49:23 | 顯示全部樓層
原本教殺拉戈殺第一件事係買中堅 ,點知得475k
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 19:59:02 | 顯示全部樓層
今集有樣野好煩

就係比賽個陣個d team talk 個d 要一樣一樣禁曬先真係可以開波 ,煩到
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 20:02:16 | 顯示全部樓層
艾耶拉頂唔嬴朗尼...
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 20:42:41 | 顯示全部樓層
原帖由 傻小比 於 2007-10-1  03:54 PM 發表
依家又輸緊比馬體會

開季三埸輸哂
入兩球失六球
分別係主埸輸俾熱刺1:2,主埸輸俾米堡0:2同作客輸俾布力般1:2
好彩岩岩盃賽5:1攪掂哈特普爾
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 20:43:35 | 顯示全部樓層
d人都係好易傷第一場
friendly傷咗2個
未開季已有10件傷兵

corner好似易入咗
giggs試過直接彎入
睇到O咗
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 20:49:23 | 顯示全部樓層
原帖由 cheeeeeze 於 2007-10-1  06:38 PM 發表
feeder club 個 bug 又返黎

我一次簽左四間美國


真係唔知搞乜==倒後發展
原帖由 TAMTOM 於 2007-10-1  06:48 PM 發表

試教下姐

其實我睇大家post 出黎d 圖 ,真係唔多開胃
我玩咁多集fm ,次次一install 完就連內置個d 人樣都delete 埋 ,今集仲懶醒整咩3d

除左會徽
我都唔會用d球員圖
又唔係個個都有相
1d有,1d就黑影
好礙眼

今集加左個樣會老化
可惜demo試唔到佢點gen到個球員老d
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-1 20:54:27 | 顯示全部樓層
原帖由 馬仔 於 2007-10-1  07:13 PM 發表
不過真係好白....睇到眼花..花到覺得menu有d亂~


分能力層次d色差對比太細
唔可以一眼就睇到果個球員有咩能力突出
打半個鐘就冇咩心機再睇邊個球員值得買 留返d精神比賽好過

而且乜都整到咁白
真係頭都暈

原帖由 TAMTOM 於 2007-10-1  07:59 PM 發表
今集有樣野好煩

就係比賽個陣個d team talk 個d 要一樣一樣禁曬先真係可以開波 ,煩到

可能demo想教d新手
開波前記得做好晒呢d野

一路比賽一路轉tactic上集都有
不過超唔鍾意用
感覺用親都會見到自己d豆豉失波
今集仲搞到變埋主打
次次都要pause左先轉tactic
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:39 , Processed in 0.030353 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表