原帖由 夜夜生歌 於 2007-9-30 09:20 PM 發表 巴塞邊有3xm呀.....
使用道具 舉報
原帖由 Scholesyip 於 2007-9-30 10:05 PM 發表 Pandev 13.5M Michael Owen 10M Huntelaar 11M 如果用曼聯, 你會買邊個?
原帖由 titus_wong 於 2007-9-30 10:11 PM 發表 Owen有Finishing Huntelaar有速度 Pandev射得12碼 好難搞
原帖由 ken809 於 2007-9-30 10:13 PM 發表 曼聯要買多個防中... 所以我會揀kevin doyle
原帖由 舒利亞 於 2007-9-30 10:18 PM 發表 我想買個衝撞型既前鋒做替補,以防維度卡傷果時無人用 有無好推介?(唔好過7m)
原帖由 波士頓聯領隊K 於 2007-9-30 10:20 PM 發表 用皇馬得10m買人....
原帖由 titus_wong 於 2007-9-30 10:21 PM 發表 O'shea + Pique打得DM喎 買多個前好過... 不過有Tevez同R10, 唔知點算好
原帖由 DIRECTOR 於 2007-9-30 10:23 PM 發表 John Carew...維拉10號仔.... 有高度....大隻....頭鎚勁
原帖由 舒利亞 於 2007-9-30 10:26 PM 發表 諗得過,不過大約幾錢到? 我隊紐記有9m
原帖由 DIRECTOR 於 2007-9-30 10:25 PM 發表 我個Tevez好似冇咩料到咁...唔識入波...反而R10就不斷入波... 而宜家打到9月頭....聯賽神射手係C朗....6場入5球....
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 00:38 , Processed in 0.036865 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.