使用道具 舉報
原帖由 xline 於 2007-9-30 04:18 PM 發表 點解我會無聲既...==
原帖由 軒斯 於 2007-9-30 04:05 PM 發表 點解布朗會勁得咁緊要
原帖由 杰少仔 於 2007-9-30 04:24 PM 發表 d數值同上兩年差唔多,但好勁
原帖由 軒斯 於 2007-9-30 04:29 PM 發表 今次直情係用落都勁 維迪都要行埋一邊
原帖由 manutd40 於 2007-9-30 04:29 PM 發表 Confidence 逐場睇.開始加重fans的原素. 賽後又有球評家評論場波意見. 另外,比賽tactic,同substition都是快左.同時,可選擇助教幫手,俾意見. 仲有,今集如果沒budget買人,可用剩餘的wage room填補. 反之,沒wage room ...
原帖由 joekjen 於 2007-9-30 09:36 AM 發表 介面唔同左,多左d細野 暫時未試到有乜大轉變
原帖由 sumson 於 2007-9-30 06:16 PM 發表 點解 Manchester United 人無樣睇, Oxford 反而個個都有樣睇 ......=.="""
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-27 22:44 , Processed in 0.025634 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.