使用道具 舉報
原帖由 james_paper 於 2007-9-30 12:07 PM 發表 無奈lo 開game搞到好似教新手玩咁, 係咁hints and tips
原帖由 bfmicf 於 2007-9-30 10:36 AM 發表 睇界面好難睇- -'' d數值顏色都好難睇- -'' 開左隊曼聯試下先..有12.75m..買咩人好??
原帖由 SHUMMM 於 2007-9-30 01:18 PM 發表 係咪最多玩到一年?
原帖由 LuisFigo 於 2007-9-30 01:43 PM 發表 開左隊 Inter 玩 ~ 有 13 M 買人
原帖由 傻小比 於 2007-9-30 01:49 PM 發表 開左巴塞 有39.5m買人
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-27 22:44 , Processed in 0.027272 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.