找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: Dioray

星期日檔案

[複製鏈接]
發表於 2009-3-17 01:00:13 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-3-17  00:53 發表


這問題何止值百萬?

小兒科版本定係陳啟泰版本
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:00:13 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2009-3-17  00:56 發表

西巴


從來是王道!
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:00:26 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-3-17  12:59 AM 發表


一陣冇女9又被標籤為電車男,冇上進心

一個上進既男人就要9 女

定係9 女會激發上進心
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:01:26 | 顯示全部樓層
原帖由 Reina Tanaka 於 2009-3-17  12:59 AM 發表

對於大部份平凡女生來說

安全感的來源唔係金錢/體形
而係絕對的專一,長情同埋穩定~

多口問句,我和你是生活在同一個城市的嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:01:47 | 顯示全部樓層
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-17  00:56 發表

個天太唔公平


"哎 哎 真理和公平都變成了笑話"
--Dear God 陶喆
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:01:50 | 顯示全部樓層
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-17  01:00 AM 發表

一個上進既男人就要9 女

定係9 女會激發上進心

both
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:01:50 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2009-3-17  01:01 AM 發表

多口問句,我和你是生活在同一個城市的嗎?

....
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:02:27 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2009-3-17  01:01 AM 發表

both


回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:02:37 | 顯示全部樓層
其實香港明明女多男少架
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:04:06 | 顯示全部樓層
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-17  01:02 AM 發表
其實香港明明女多男少架

世上有種女人叫老姑婆
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:04:32 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2009-3-17  01:01 AM 發表

多口問句,我和你是生活在同一個城市的嗎?

城市變做星球就差唔多
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:05:33 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-3-17  00:59 發表

一陣冇女9又被標籤為電車男,冇上進心


咪就係!


借當年蘋果名采版(冇記錯係)鄧達智某句:

"F__K off! Do you know me?"
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:06:16 | 顯示全部樓層
原帖由 Reina Tanaka 於 2009-3-17  00:59 發表

對於大部份平凡女生來說

安全感的來源唔係金錢/體形
而係絕對的專一,長情同埋穩定~


女人, 你值得擁有..嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:07:15 | 顯示全部樓層
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-17  01:02 AM 發表
其實香港明明女多男少架

所謂男女平等已經矯枉過正
女人認為自己>男人, 以自己從電影電視中找到的尺去度現實社會嘅男人
如果搵唔到Mr. Right, 就以獨立女性自居, 抗拒所有未符合其白馬王子條件的男子
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:07:31 | 顯示全部樓層
原帖由 Reina Tanaka 於 2009-3-17  12:59 AM 發表

對於大部份平凡女生來說

安全感的來源唔係金錢/體形
而係絕對的專一,長情同埋穩定~


飯都食唔飽何來有安全感
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:07:54 | 顯示全部樓層
原帖由 洛奇 於 2009-3-17  01:00 發表

小兒科版本定係陳啟泰版本


我唔知前者獎金上限..
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:07:56 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-3-17  12:55 AM 發表
搵集星期日檔案拍番D正常例子中和下好喎

上進心那兒幾中
可能搵過月入3萬補習女咁講增加說服力吧
但其實好多女一樣抱番工放工
冇要求,安逸師奶心態等搵好男人算
比例其實佔好大
但比較男同女冇錢,邊個翻身機會大?
19才子說的男人就要承擔,係好現實...

仲有咩都電車,毒就=絕大部分港男
我接觸好多大學生經驗看
其實囂張膚淺,冇料扮有料以致出醜的都唔少(人辨:吳唱k )
不過可能呢類交際問題不大,唔當成討論問題吧

[ 本帖最後由 李喂凸 於 2009-3-17  01:09 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:08:15 | 顯示全部樓層
原帖由 Keith 於 2009-3-17  01:07 AM 發表

所謂男女平等已經矯枉過正
女人認為自己>男人, 以自己從電影電視中找到的尺去度現實社會嘅男人
如果搵唔到Mr. Right, 就以獨立女性自居, 抗拒所有未符合其白馬王子條件的男子 ...


寧缺勿濫
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:08:20 | 顯示全部樓層
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-17  01:00 發表

一個上進既男人就要9 女

定係9 女會激發上進心


普遍想法如此..
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-17 01:08:35 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2009-3-17  01:01 發表

多口問句,我和你是生活在同一個城市的嗎?


回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 08:24 , Processed in 0.036959 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表