原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-3-17 00:53 發表 這問題何止值百萬?
使用道具 舉報
原帖由 anto 於 2009-3-17 00:56 發表 西巴
原帖由 Donald 於 2009-3-17 12:59 AM 發表 一陣冇女9又被標籤為電車男,冇上進心
原帖由 Reina Tanaka 於 2009-3-17 12:59 AM 發表 對於大部份平凡女生來說 安全感的來源唔係金錢/體形 而係絕對的專一,長情同埋穩定~
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-17 00:56 發表 個天太唔公平
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-17 01:00 AM 發表 一個上進既男人就要9 女 定係9 女會激發上進心
原帖由 anto 於 2009-3-17 01:01 AM 發表 多口問句,我和你是生活在同一個城市的嗎?
原帖由 anto 於 2009-3-17 01:01 AM 發表 both
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-17 01:02 AM 發表 其實香港明明女多男少架
原帖由 Donald 於 2009-3-17 00:59 發表 一陣冇女9又被標籤為電車男,冇上進心
原帖由 Reina Tanaka 於 2009-3-17 00:59 發表 對於大部份平凡女生來說 安全感的來源唔係金錢/體形 而係絕對的專一,長情同埋穩定~
原帖由 洛奇 於 2009-3-17 01:00 發表 小兒科版本定係陳啟泰版本
原帖由 Donald 於 2009-3-17 12:55 AM 發表 搵集星期日檔案拍番D正常例子中和下好喎
原帖由 Keith 於 2009-3-17 01:07 AM 發表 所謂男女平等已經矯枉過正 女人認為自己>男人, 以自己從電影電視中找到的尺去度現實社會嘅男人 如果搵唔到Mr. Right, 就以獨立女性自居, 抗拒所有未符合其白馬王子條件的男子 ...
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-17 01:00 發表 一個上進既男人就要9 女 定係9 女會激發上進心
原帖由 anto 於 2009-3-17 01:01 發表 多口問句,我和你是生活在同一個城市的嗎?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:24 , Processed in 0.036959 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.