原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-10 01:18 AM 發表 我地班後衛都知門將靠得住..
使用道具 舉報
原帖由 makkaho 於 2009-8-10 01:19 AM 發表 我反而鐘意呢d咁有激情的龍門 玩fm我好鐘意用d神經刀20既龍
原帖由 Keith 於 2009-8-10 01:19 AM 發表 Ochoa! 淨係睇過佢美洲金杯, 可惜美國太屎攻唔入
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-10 01:21 AM 發表 嘩咪搞 對我黎講concentration最重要, 輸少幾場一射一中一入, 對個心臟都好D
原帖由 makkaho 於 2009-8-10 01:22 AM 發表 仲有Ustari,黃潛個Viera
原帖由 Keith 於 2009-8-10 01:14 AM 發表 一啲都唔多 不過第一場唔係救幾球單刀就應該係輸波罪人 一場屙蛋, 一場出迎完全錯誤造就隊波輸0-5俾車仔, 收工
原帖由 Keith 於 2009-8-10 01:19 發表 Ochoa! 淨係睇過佢美洲金杯, 可惜美國太屎攻唔入
原帖由 Keith 於 2009-8-10 01:22 AM 發表 打乜我都好睇concentration
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 Keith 於 2009-8-10 01:19 發表 能力所限
原帖由 hoyte 於 2009-8-10 01:23 AM 發表 sutton入波果場?
原帖由 Eggio 於 2009-8-10 01:25 AM 發表 我發現我個龍由world class變左legendary 我第一次見
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-10 01:27 AM 發表 過左31歲而又保留住符合world class稱號既話就會變legendary 初期可以參閱李奧費迪南或聖伊卡
原帖由 makkaho 於 2009-8-10 01:22 發表 仲有Ustari,黃潛個Viera
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 19:27 , Processed in 0.035402 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.