原帖由 古都 於 2009-8-10 12:51 AM 發表
使用道具 舉報
原帖由 anto 於 2009-8-10 12:49 AM 發表 科士打
原帖由 Keith 於 2009-8-10 12:50 AM 發表 我覺得古斯錫都唔good好多
原帖由 Eggio 於 2009-8-10 12:52 AM 發表 我係費蛇會嚴禁後衛回傳 我覺得佢今場用腳處理回傳問題大過輸果球
原帖由 Eggio 於 2009-8-10 12:54 AM 發表 要VDS打到40定買域陀華廸斯?
原帖由 Keith 於 2009-8-10 12:55 AM 發表 前者! 永遠都係前者!!
原帖由 Donald 於 2009-8-10 12:58 AM 發表 其實施治輸第一球係唔係失左位? 睇慢鏡個波角度一般姐
原帖由 Donald 於 2009-8-10 12:56 AM 發表 曼聯要買個一級龍門有幾難
原帖由 oolongtea 於 2009-8-10 12:57 AM 發表 體貼菜菜子復出工作 反町隆史甘願當家庭煮夫 松嶋菜菜子的復出之作《急診室女醫生4》原訂七月中上檔,但搭檔江口洋介出車禍,只好延後播出。不 ...
原帖由 hoyte 於 2009-8-10 01:00 AM 發表 反大
原帖由 henrytam 於 2009-8-10 01:00 AM 發表 其實唔係咁易 而且有時之前係一級...來到後可能會走樣......
原帖由 hoyte 於 2009-8-10 12:59 AM 發表 諗起十九幾季前車仔作客曼聯迪高爾大腳省中約基彈入果球
原帖由 Eggio 於 2009-8-10 01:03 AM 發表 Foster兩球都好似要等到人迫到埋黎先捨得出腳咁
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 20:46 , Processed in 0.033262 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.