原帖由 anto 於 2009-8-10 01:10 AM 發表 我求年青版VDS
使用道具 舉報
原帖由 anto 於 2009-8-10 01:09 AM 發表 MU球迷正hihi
原帖由 Keith 於 2009-8-10 01:09 發表 羅利斯而家係咪都唔掂?
原帖由 makkaho 於 2009-8-10 01:11 AM 發表 泰比不知幾能勁 曼聯買親d龍都係神神經經架啦 舒米高咪又係神下神下
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-10 01:11 AM 發表 其實佢機會多唔多? 好難想像點解占士同獲加生存到佢又唔得
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-10 01:13 AM 發表 冇佢喺尼斯成名咁屈 或者轉會里昂唔著時呱
原帖由 Keith 於 2009-8-10 01:14 AM 發表 一啲都唔多 不過第一場唔係救幾球單刀就應該係輸波罪人 一場屙蛋, 一場出迎完全錯誤造就隊波輸0-5俾車仔, 收工
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-10 01:14 AM 發表 果D咩龍門十大金猴成日都有舒米高份架啦
原帖由 Keith 於 2009-8-10 01:15 發表 Diego Lopez囉 唔係話好勁咩
原帖由 henrytam 於 2009-8-10 01:13 AM 發表 呢句唔係只針對MU啦
原帖由 Keith 於 2009-8-10 01:16 發表 咁十大撲救都有佢份嘅 同埋安全感好重要, 後衛知道龍門靠得住, 表現都淡定啲
原帖由 makkaho 於 2009-8-10 01:17 AM 發表 其實以前打fm果堆南美屈機龍而家打成點?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-10 01:18 AM 發表 我地班後衛都知門將靠得住..
原帖由 Keith 於 2009-8-10 01:16 AM 發表 咁十大撲救都有佢份嘅 同埋安全感好重要, 後衛知道龍門靠得住, 表現都淡定啲
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 19:27 , Processed in 0.027625 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.