原帖由 henrytam 於 2009-8-10 01:00 AM 發表 其實唔係咁易 而且有時之前係一級...來到後可能會走樣......
使用道具 舉報
原帖由 Keith 於 2009-8-10 01:01 AM 發表 近年除咗vds同巴夫斯都唔多一級喇 泰比個班真係
原帖由 anto 於 2009-8-10 12:59 AM 發表 好龍門難求
原帖由 henrytam 於 2009-8-10 01:05 AM 發表 泰比來之前同走之後都好似唔差??
原帖由 Eggio 於 2009-8-10 01:03 AM 發表 Foster兩球都好似要等到人迫到埋黎先捨得出腳咁
原帖由 Donald 於 2009-8-10 01:03 AM 發表 我覺得作為強隊o既龍門,穩穩陣陣,冇咩低級錯誤就夠
原帖由 henrytam 於 2009-8-10 01:06 AM 發表 到時d球迷又可能唔知足了
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-10 01:05 AM 發表 我覺得要搵一個比40歲個vds好既龍門其實都唔易
原帖由 anto 於 2009-8-10 01:09 AM 發表 睇均歐洲d所謂年青既好龍門,大部份都好麻麻
原帖由 Donald 於 2009-8-10 01:08 AM 發表 要搵好似舒米高呢D接近完美o既龍門真係可遇不可求
原帖由 Keith 於 2009-8-10 01:06 AM 發表 第一場都好巴閉 之後係咁派膠, 對車仔又派, 對修咸頓又派
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-10 01:10 AM 發表 其實我覺得全世界都越黎越少人想做龍門
原帖由 Keith 於 2009-8-10 01:09 AM 發表 羅利斯而家係咪都唔掂?
原帖由 奇連士文再生 於 2009-8-10 01:11 AM 發表 其實佢機會多唔多? 好難想像點解占士同獲加生存到佢又唔得
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 19:27 , Processed in 0.043309 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.