原帖由 Eggio 於 2009-8-12 22:37 發表 值得衰到踢英冠?
使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2009-8-12 10:56 PM 發表 *曾令車路士門將施治頭部嚴重受傷的雷丁球員史堤芬·亨特據稱將完成轉會侯城的體測及手續,將可於周末英超開鑼日再對車路士《Guardian》 搵人搵野掟9佢啦 ...
原帖由 Eggio 於 2009-8-12 10:59 PM 發表 一季後又可以返英冠
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 oolongtea 於 2009-8-12 11:03 PM 發表 江口病棟 01 人手唔夠唔諗o下搵番回帶篇o個幾個? 菜菜子o係手術室全程都唔著消毒袍仲沾血 今輯o的手術場面做乜慳皮o左咁多? 呢套劇同間急救中心一樣要靠哂江口松島撐場了 ...
原帖由 henrytam 於 2009-8-12 11:01 PM 發表 俾佢一季英超都太多了
原帖由 Eggio 於 2009-8-12 11:07 PM 發表 最好佢一路踢英超但季季降班,戰勝Nigel Quashie紀錄成為頭號不祥人
原帖由 Eggio 於 2009-8-12 23:07 發表 最好佢一路踢英超但季季降班,戰勝Nigel Quashie紀錄成為頭號不祥人
原帖由 Donald 於 2009-8-12 11:05 PM 發表 好睇但冇驚喜 又係理想 VS 現實o既問題
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-12 11:08 PM 發表 其實佢都 ok 啦, 技術同體能都有一定程度..
原帖由 oolongtea 於 2009-8-12 11:10 PM 發表 超人 vs 煩人 雖然唔同意醫局長o既觀點 但江口你都唔好當個個係你咁黐線先得o架
原帖由 Eggio 於 2009-8-12 23:13 發表 去!我根本不fc佢技術同體能如何
原帖由 cavasake 於 2009-8-12 11:22 PM 發表 Now 用約1500萬美元 購得西甲3年獨播權!?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-12 11:20 PM 發表 去! 我根本同佢冇仇口喎..
原帖由 Donald 於 2009-8-12 11:24 PM 發表 留番D錢簽英超好過喇
原帖由 Donald 於 2009-8-12 11:17 PM 發表 呢兩個大男人角力應該幾好睇 菜係出事後未免太快重返崗位,個劇本呢度要扣番D分
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 23:41 , Processed in 0.033258 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.