原帖由 hoyte 於 2009-8-13 12:09 AM 發表 buzzer beat 05 景子聽到 p 即刻去搵佢也未免太屈機了吧.... 不過佢兩個攬住果幕好很正 我想每個男仔聽到有景子呢個level既女漏夜去搵佢也會感動了吧.... ...
使用道具 舉報
原帖由 makkaho 於 2009-8-13 12:11 AM 發表 因為景景根本就鐘意 p
原帖由 hoyte 於 2009-8-13 12:11 AM 發表 認真,why?
原帖由 Donald 於 2009-8-13 12:10 AM 發表 韋根條卡達莫我都好憎
原帖由 Donald 於 2009-8-13 12:01 AM 發表 我估進藤醫生今輯會收工
原帖由 oolongtea 於 2009-8-13 12:20 AM 發表 又成為時代o既眼淚了 要呢班二打六承繼佢o既志向就真係no way
原帖由 Eggio 於 2009-8-13 12:19 AM 發表 p終於要同明仔爭北川冏子
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-12 10:53 PM 發表 大可說我過份 但是的 Q也是 若這類球員沒能運用其過人之處製造機會或入球, 而只繼續以身體語言說 "我好很扭得!" 那麼就到某些技術含量偏低的地方去取悅球迷好了 ...
原帖由 hoyte 於 2009-8-13 12:13 AM 發表 景景素顏真是好正:icon87:
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-13 09:29 AM 發表 救命is good 夠晒緊湊 西原亞希0對白淚目 乃太可愛,同其它人分別太大,拍埋班時代的眼淚倒顯得凸別細個
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 22:30 , Processed in 0.043941 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.