原帖由 Eggio 於 2009-8-12 11:27 PM 發表 佢同李天秀絕對是我最憎的五大足球員之二 踢頭衰過踢腳100倍
使用道具 舉報
原帖由 cavasake 於 2009-8-12 11:27 PM 發表 西甲轉播費升左成三倍
原帖由 makkaho 於 2009-8-12 11:31 PM 發表
原帖由 cavasake 於 2009-8-12 23:22 發表 Now 用約1500萬美元 購得西甲3年獨播權!?
原帖由 Eggio 於 2009-8-12 23:27 發表 佢同李天秀絕對是我最憎的五大足球員之二 踢頭衰過踢腳100倍
原帖由 oolongtea 於 2009-8-12 11:29 PM 發表 如果諗番頭三輯菜菜子o既經歷就會覺得佢因為咁o既小事劈炮好牽強 同埋男女主角相比同事實在太超班,o的後生仔女打後都係得食塵o既份兒o既話都幾無癮 ...
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-12 11:37 PM 發表 那確是難以原諒的..
原帖由 Donald 於 2009-8-12 11:40 PM 發表 菜唔撈個度唔知關唔關換左編劇事 一個江口已經好搶戲,再加埋菜菜子同玩下權力決鬥爭,可想而知其他人o既戲份
原帖由 Eggio 於 2009-8-12 11:46 PM 發表 向波踢但誤中頭都無計(所以我個list無廸亞比) 但有d擺明有心既就真係
原帖由 Donald 於 2009-8-12 11:08 PM 發表 猴城降班就夠
原帖由 Donald 於 2009-8-12 11:34 PM 發表 我又唔覺得多一個西甲會上多幾多客,始終太夜開波 如果一個唔小心冇左英超吸引力會大減
原帖由 Eggio 於 2009-8-12 11:53 PM 發表 人地已經讓賽讓左半季啦喎
原帖由 oolongtea 於 2009-8-12 11:46 PM 發表 乃已經盡力了 起碼佢都算半個新類型人,又係唔識點倦
原帖由 Donald 於 2009-8-12 11:56 PM 發表 最衰保頓送埋救命一分比猴城 一定係前主帥指示o既
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 Donald 於 2009-8-13 12:10 AM 發表 韋根條卡達莫我都好憎
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 23:41 , Processed in 0.035270 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.