原帖由 makkaho 於 2009-7-31 02:09 PM 發表 佢講d野愈來愈on9 恨女恨到賴埋身邊d朋友阻9住佢
使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2009-7-31 02:12 PM 發表 其實我就係佢口中的那些不修篇幅,冇女性朋友的輸家啦,所以好容易代入到如果我係佢d所謂「朋友」,真係實絕交 最火的是為左想搏異性眼光就咁樣踩低朋友抬高自己,點忍 咁都忍得,真係C都食得 雖然,其實有些位我都覺 ...
原帖由 Donald 於 2009-7-31 02:13 PM 發表 一於接埋個Blog,全心全意去9女好過喇
原帖由 makkaho 於 2009-7-31 02:16 PM 發表 佢有能力就唔使係個blog度9up啦
原帖由 makkaho 於 2009-7-31 02:16 PM 發表 真係好想將佢個blog放上高登俾人無限放大+恥笑 等佢知道咩叫做醜
原帖由 Eggio 於 2009-7-31 02:26 PM 發表 搵個人做醜人,同佢講佢9唔到女係因為佢7好唔好
原帖由 henrytam 於 2009-7-31 02:28 PM 發表 人地係利用個blog去媾女
原帖由 henrytam 於 2009-7-31 02:30 PM 發表 係sina排到咁高,應該實有人擺過去掛 你個簽名檔又有料加了?
原帖由 henrytam 於 2009-7-31 02:03 PM 發表 佢都講到咁白「想近朱者赤」囉 即係現在「近墨者黑」啦
原帖由 cavasake 於 2009-7-31 02:33 PM 發表 佢都係轉工好了 同飛機男,豬頭呢D廢柴做同事 接觸o既都係一日最少打12個鐘機o既機友 唔黑有鬼
原帖由 makkaho 於 2009-7-31 02:37 PM 發表 Agnis b 應該冇理由特登打錯掛
原帖由 cavasake 於 2009-7-31 02:48 PM 發表 o係港日台都有大把人搞錯啦
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:43 , Processed in 0.025173 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.