原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 00:29 發表 依家真係無女好 上次兄弟過張牌個黎,張牌仲要係無野做,自己養自己都養唔掂,明等人養個隻,真係諗都唔好諗
使用道具 舉報
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 00:52 發表 樓上班人..
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 12:55 AM 發表 http://hkcmforum.com/viewthread. ... p;page=6#pid4869593 另加: 無人完美 原來距離 會叫你悟到這真理 你或有你的道理 但沒絕對勝利 唯求共處 叫心裡歡喜 ...
原帖由 AC米仔 於 2009-8-15 12:55 AM 發表 等人養既你又驚責任太大 夠獨立有能力又靚既你又驚配人唔起 咁你究竟要d咩?
原帖由 AC米仔 於 2009-8-15 00:56 發表 笑下米算lor
原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 00:57 發表 9人妻最高境界爾爾你仲未得
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 12:59 AM 發表 一直都係你班人誇大罷了!
原帖由 makkaho 於 2009-8-15 00:59 發表 唔係你班人,係湯神一個姐
原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 00:58 發表 所以唔9 而且佢係唔想搵野做個隻
原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 01:01 發表 你做到最高境界的話,我地都唔知點睇你好
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 12:50 AM 發表 一年就嗌 dry?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 12:58 AM 發表 對! 大家笑下囉.. 難道咁就要人地死得好慘咩?
原帖由 AC米仔 於 2009-8-15 01:02 發表 你有冇替你"細佬"設想過? 你要佢成世只識得你既左手同右手麽
原帖由 AC米仔 於 2009-8-15 01:02 AM 發表 你有冇替你"細佬"設想過? 你要佢成世只識得你既左手同右手麽
原帖由 Keith 於 2009-8-15 01:02 發表 係囉我唔認絕望囉
原帖由 Keith 於 2009-8-15 01:02 AM 發表 係囉我唔認絕望囉
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 01:03 AM 發表 對! 人長大到某地步就得將行動升級!
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 01:02 AM 發表 我不會深究到那地步 那不是我當時小試牛刀的原因
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 02:01 , Processed in 0.044699 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.