原帖由 makkaho 於 2009-8-15 01:11 AM 發表 我去就唔係偷拍架喇 係帶一隊攝影隊當紀錄片咁拍
使用道具 舉報
原帖由 Keith 於 2009-8-15 01:11 AM 發表 先天不足 有幸買車死都唔買棍波
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 01:11 AM 發表 阿戴@世足
原帖由 makkaho 於 2009-8-15 01:13 AM 發表 學棍波咪一勞永逸囉
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 01:13 AM 發表 你真係想死?
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 01:14 發表
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 01:15 AM 發表 其實 我也堅持自己的譯名方式的 只是我不太在意人家跟不跟
原帖由 Keith 於 2009-8-15 01:15 AM 發表 見棍波車咪唔揸囉! 我依啲手腳唔多協調好慘
原帖由 Keith 於 2009-8-15 01:17 發表 半個鐘前有諗過類似咁串佢 但係都唔係第一次啦, 愈講佢咪指正西得愈得戚
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 01:18 AM 發表 這就是各人自有其引以為傲的事項了..
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 01:19 發表 你無問題吖 至x憎條煩膠成日叻唔切咁
原帖由 makkaho 於 2009-8-15 01:20 發表 炸舊圖第一炮 http://imgsrc.baidu.com/forum/mpic/item/cd955c2 ...
原帖由 makkaho 於 2009-8-15 01:18 AM 發表 我就冇乜所謂 反正我都未必有機會買車
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-15 01:22 AM 發表 舊到睇唔到?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 02:33 , Processed in 0.041228 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.