使用道具 舉報
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-15 05:30 PM 發表 我係exchange完左返香港wo 因為一年既exchange終於要完
原帖由 makkaho 於 2009-8-15 05:49 PM 發表 返黎搞meeting吧
原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 19:36 發表 長毛今日金句1: 在報紙寫專欄就叫才子?收皮啦(小緊王岸然)起碼出本書啦 我問佢:咁鄧才女係唔係真係才女 長毛:咁起碼有本書見下人嘛 長毛今日金句2: 泛民班大佬都唔肯退落黎,馬甸尼都退休啦! 長毛今日金句3: 陶傑一直覺得呢個世界人人都賤,係睇你賤唔賤得起,有無資格賤 (好日藝 )
原帖由 Donald 於 2009-8-15 20:17 發表 猴城
原帖由 天才守門員 於 2009-8-15 19:31 發表 戰!
原帖由 AC米仔 於 2009-8-15 08:26 PM 發表 你做乜咁想決戰西巴?
原帖由 Donald 於 2009-8-15 11:52 PM 發表 大森
原帖由 Donald 於 2009-8-15 23:52 發表 大森
原帖由 Eggio 於 2009-8-15 11:59 PM 發表 又抽水
原帖由 歐石南 於 2009-8-16 12:00 AM 發表 玩野
原帖由 Donald 於 2009-8-16 12:10 AM 發表 對唔住 我實在"愛"大森,同佢教邊隊冇關
原帖由 hoyte 於 2009-8-16 12:25 AM 發表 點解咁憎大森?
原帖由 Donald 於 2009-8-16 12:29 AM 發表 搞到隊波不倫不類 買番黎D球員更加... 再加上佢係前新記球員
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 01:51 , Processed in 0.039919 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.