原帖由 Donald 於 2009-8-25 10:30 PM 發表 64台班女講波高班過佢
使用道具 舉報
原帖由 hoyte 於 2009-8-25 10:29 PM 發表 無記錯佢係車迷?
原帖由 Eggio 於 2009-8-25 10:30 PM 發表 除左德能同歌神cable有乜人勁? 鍾志光坐正
原帖由 Donald 於 2009-8-25 10:29 PM 發表 不過我覺得佢越做越差 而前D清談節目同D日劇都好高班,而家得番新聞似D樣
原帖由 Donald 於 2009-8-25 10:30 PM 發表 佢同堅哥一樣
原帖由 hoyte 於 2009-8-25 10:30 PM 發表 right 新聞都可以睇下 沛然同曾美華 其他台好似愈來愈頹咁
原帖由 hoyte 於 2009-8-25 10:32 PM 發表 唔係cable勁,係now唔掂 咪玩啦
原帖由 Donald 於 2009-8-25 10:35 PM 發表 播娛樂新聞台最無謂 一黎D料又唔夠激,二黎我覺得娛樂新聞唔洗播成日
原帖由 天才守門員 於 2009-8-25 09:57 PM 發表 無記唔會比錢買WC架
原帖由 hoyte 於 2009-8-25 10:31 PM 發表 disagree 班友好鬼嘈同淨係識鬧班球員
原帖由 Eggio 於 2009-8-25 10:36 PM 發表 丁仔,意甲孖寶,何輝有時客串 其實香港被公認強的講波佬真係唔多 keyman係tvb真浪費,仲要好似已經俾鍾仔同化
原帖由 Donald 於 2009-8-25 10:37 PM 發表 我鍾意睇佢地同觀眾講咸野,好多時仲精彩過場波
原帖由 hoyte 於 2009-8-25 10:38 PM 發表 丁仔我覺麻麻,意甲孖寶係幾好,但係大哥瑜果班真係... 細個keyman+德能講英超真是一流
原帖由 hoyte 於 2009-8-25 10:38 PM 發表 大大可以打上去扮 大
原帖由 hoyte 於 2009-8-25 10:38 PM 發表 丁仔我覺麻麻,意甲孖寶係幾好,但係大哥瑜果班真係... 細個果陣聽keyman+德能講英超真是一流
原帖由 Donald 於 2009-8-25 10:43 PM 發表 佢地講得幾中肯,兩個人把聲都OK
原帖由 Donald 於 2009-8-25 10:45 PM 發表 扮某人分享落車心得
原帖由 Eggio 於 2009-8-25 09:26 PM 發表 請埋鍾志光就perfect
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 13:39 , Processed in 0.036304 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.