原帖由 Donald 於 2009-8-25 09:56 PM 發表 其實NOW播英超真係好過CABLE,超碼唔會只播某幾隊 CABLE最好連WC都嘔番出黎,呢D體壇盛事要一齊睇先夠開心
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2009-8-25 09:57 PM 發表 無記唔會比錢買WC架
原帖由 anto 於 2009-8-25 10:13 PM 發表 俾楷哥買埋西甲世杯,你地等住>$500/月啦
原帖由 hoyte 於 2009-8-25 10:14 PM 發表
原帖由 天才守門員 於 2009-8-25 10:15 PM 發表 但對討好佢老豆非常有用
原帖由 hoyte 於 2009-8-25 10:13 PM 發表 評述員來講,我覺得now仲衰過cable 不過個on demand service真係屈哂機 無記無埋阿叔真係唔知搵邊個講wo
原帖由 Donald 於 2009-8-25 10:18 PM 發表 而家我兩邊睇都已經>500/月 不過CABLE 多D娛樂節目咁o羅
原帖由 anto 於 2009-8-25 10:18 PM 發表
原帖由 Donald 於 2009-8-25 10:22 PM 發表 大哥瑜真係做左大哥之後現晒型 今季伊雯仲要坐埋旁講波位,冇短裙睇
原帖由 hoyte 於 2009-8-25 10:22 PM 發表 不過睇開cable有感情
原帖由 Eggio 於 2009-8-25 10:28 PM 發表 好心佢講少2句啦,講親唔係窒就d對答渣到死
原帖由 Donald 於 2009-8-25 10:29 PM 發表 不過我覺得佢越做越差 而前D清談節目同D日劇都好高班,而家得番新聞似D樣
原帖由 hoyte 於 2009-8-25 10:29 PM 發表 無記錯佢係車迷?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 12:14 , Processed in 0.028086 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.