使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27 12:03 AM 發表 咦,凸凸留底個隻U仔有得B
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 12:12 AM 發表 什麼?
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 12:10 AM 發表 比佢串過? 條友成日卦打機,唔x理人 佢先係iv,av字典囉 我一開始都係門口間買(中學時期,果時買優香,川村亞紀...) 係間店太逼,本catalog又薄又亂,又翻貨冇咁新 先去肥佬joe度 ...
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27 12:04 AM 發表 OKOK 反正阿妹問我借錢,之前欠落個筆就一筆清,唔洗煩
原帖由 makkaho 於 2009-8-27 12:10 AM 發表 而家我行信和淨係會行地庫
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 12:17 AM 發表 呢未野好邪 好幾次新既即買,之後幾日就有b 唔係好想要既,我會等個零月 但搵杉原杏璃舊野,都係買啦... btw,木口,佐佐木希或其他 我都齊 要既可一併燒比你 ...
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-27 12:14 AM 發表 想買籃球, 山p,不,凸凸有何推介?
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 12:18 AM 發表 買碟? 2樓平10都有喎~
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 12:21 AM 發表 MOLTEN 但 NIKE 1500啦 打耐仲好用
原帖由 oolongtea 於 2009-8-27 12:23 AM 發表 地庫真係咩都齊哂,唔計價錢 舊CD漫畫雜誌PC GAME 係爭AV
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27 12:18 AM 發表 呢D野,以有涯隨無涯,有咁多嗚呀都無咁多錢啦 搵舊野,我更想搵三津谷(17-22歲)
原帖由 makkaho 於 2009-8-27 12:24 AM 發表 橫濱而家冇av賣架咩?
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 12:25 AM 發表 我為收藏架咋 但三津谷係唔好J既 可能佢同原幹惠呢的大隻波妹,挑唔起我性趣
原帖由 oolongtea 於 2009-8-27 12:28 AM 發表 好似變o左Visual rock專櫃
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-27 12:23 AM 發表 幾錢左右? 室內外場用都ok?
原帖由 makkaho 於 2009-8-27 00:30 發表 冇留意 上次去行果陣見到個貌似蘇民峰的中坑係度狂掃M娘d碟
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:53 , Processed in 0.039197 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.