找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 傑夫仔

日藝172

  [複製鏈接]
發表於 2009-8-27 00:10:30 | 顯示全部樓層
而家我行信和淨係會行地庫
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:12:19 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27  12:03 AM 發表
咦,凸凸留底個隻U仔有得B

什麼?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:13:48 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  12:12 AM 發表

什麼?

http://www.uwants.com/redirect.p ... o=lastpost#lastpost
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:14:56 | 顯示全部樓層
想買籃球,
山p,不,凸凸有何推介?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:15:20 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  12:10 AM 發表


比佢串過?
條友成日卦打機,唔x理人
佢先係iv,av字典囉

我一開始都係門口間買(中學時期,果時買優香,川村亞紀...)
係間店太逼,本catalog又薄又亂,又翻貨冇咁新
先去肥佬joe度 ...

優香對我等中學生的衝擊力很強
當年有同學話優香咁正,條友一定一晚搞7次 (人渣誠? )
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:17:25 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27  12:04 AM 發表

OKOK
反正阿妹問我借錢,之前欠落個筆就一筆清,唔洗煩

呢未野好邪
好幾次新既即買,之後幾日就有b
唔係好想要既,我會等個零月

但搵杉原杏璃舊野,都係買啦...
btw,木口,佐佐木希或其他
我都齊
要既可一併燒比你
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:18:18 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  12:10 AM 發表
而家我行信和淨係會行地庫

買碟?
2樓平10都有喎~
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:18:26 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  12:17 AM 發表

呢未野好邪
好幾次新既即買,之後幾日就有b
唔係好想要既,我會等個零月

但搵杉原杏璃舊野,都係買啦...
btw,木口,佐佐木希或其他
我都齊
要既可一併燒比你 ...

呢D野,以有涯隨無涯,有咁多嗚呀都無咁多錢啦
搵舊野,我更想搵三津谷(17-22歲)

[ 本帖最後由 天才守門員 於 2009-8-27  12:19 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:20:51 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  12:10 AM 發表


比佢串過?
條友成日卦打機,唔x理人
佢先係iv,av字典囉

我一開始都係門口間買(中學時期,果時買優香,川村亞紀...)
係間店太逼,本catalog又薄又亂,又翻貨冇咁新
先去肥佬joe度 ...


問親佢野都成副多你一個客唔多咁款
唔大手幫襯就無計傾o個隻

而家梯口舖都唔算多人
通常都係幾條麻甩銼catalog
得閒去o下dmm搵番精選先
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:21:54 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-27  12:14 AM 發表
想買籃球,
山p,不,凸凸有何推介?

MOLTEN

NIKE 1500啦
打耐仲好用
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:22:27 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  12:18 AM 發表

買碟?
2樓平10都有喎~

一來啦
二來上面真係好鬼多人,完全唔想行入去
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:23:17 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  12:21 AM 發表

MOLTEN

NIKE 1500啦
打耐仲好用

幾錢左右?
室內外場用都ok?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:23:19 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  12:10 AM 發表
而家我行信和淨係會行地庫


地庫真係咩都齊哂,唔計價錢
舊CD漫畫雜誌PC GAME
係爭AV
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:24:47 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2009-8-27  12:23 AM 發表


地庫真係咩都齊哂,唔計價錢
舊CD漫畫雜誌PC GAME
係爭AV

橫濱而家冇av賣架咩?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:25:56 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27  12:18 AM 發表

呢D野,以有涯隨無涯,有咁多嗚呀都無咁多錢啦
搵舊野,我更想搵三津谷(17-22歲)
我為收藏架咋
但三津谷係唔好J既

可能佢同原幹惠呢的大隻波妹,挑唔起我性趣
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:28:26 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  12:24 AM 發表

橫濱而家冇av賣架咩?


好似變o左Visual rock專櫃
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:29:43 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  12:25 AM 發表
我為收藏架咋
但三津谷係唔好J既

可能佢同原幹惠呢的大隻波妹,挑唔起我性趣

當年的三津谷唔大隻嘛依家就算啦
幹D 甫士夠淫囉

[ 本帖最後由 天才守門員 於 2009-8-27  12:30 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:30:55 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2009-8-27  12:28 AM 發表


好似變o左Visual rock專櫃

冇留意
上次去行果陣見到個貌似蘇民峰的中坑係度狂掃M娘d碟
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:32:17 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-27  12:23 AM 發表

幾錢左右?
室內外場用都ok?

240-60左右
NIKE 1500都夠
2000,3000>>就更靚
FOR室內會重手D
但就更貴~3百幾

SPALDING金或銀章就死都唔好買
我中過招,試拍係好好
但好唔耐打
半年殘左就唔好打
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:32:48 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  00:30 發表

冇留意
上次去行果陣見到個貌似蘇民峰的中坑係度狂掃M娘d碟


你話髮型似埋蘇民峰就話啫!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 14:08 , Processed in 0.031705 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表