原帖由 makkaho 於 2009-8-27 01:01 AM 發表 會有景景走出黎同西巴講要做佢第一個fans嗎?
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
使用道具 舉報
原帖由 makkaho 於 2009-8-27 01:03 AM 發表 老實,我睇完2,3集之後都拿返個封晒塵既波落街射下籃 尤其聽完首主題曲更加想打
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 01:04 AM 發表 呵呵 在下我可以自豪認叻係你地西巴,瑪莉師兄了 我一出道開始已留意喎
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 01:07 AM 發表 那也要找對籃框射,找個有景子的女生的籃球場,才有機開始戀愛吧,哈
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-27 01:04 AM 發表 其實buzzer beater我夾埋都未睇夠40mins 我只係睇晒d劇情但冇睇過完整既一集 呢排同fd打波 一年冇打,射波帶波都冇信心 又瘦左,諗住食飯前做下運動可以一石二鳥jei ...
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-27 01:07 AM 發表 我同mari一向都知你鍾意吉吉
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 01:09 AM 發表 好耐未有套咁多呢度人同時睇~ 你仲有得瘦左,真係冇陰公了
原帖由 makkaho 於 2009-8-27 00:48 發表 火車頭70蚊個 果陣食lunch一人食少10蚊夾錢買架之嘛
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 00:49 發表 我籃球人唔識野看法 足球成日比人勁BAN,易殘 一個唔好彩踢出街,執唔返 買咁貴,好似不化算呢~
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-27 01:12 AM 發表 其實感覺上都唔錯 但係又未執房同好多學校野都未搞掂 未有心機煲劇住 得返56kg,今鋪真係要增肥
原帖由 oolongtea 於 2009-8-27 01:14 AM 發表 咁咪仲近過淳九?
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 01:29 AM 發表 多凸賤男菜康年 我好早就做左祟日西 聽小室,AVEX又同時聽三大VIUSLA ROCK BAND 計埋英國野 總之就興咩就聽咩(但一定鬥氣唔聽香港野) 可能咁,而家仲接受到PERFUME ...
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 01:24 AM 發表 我63都嫌輕 剛達標準個下限 你同我差不多高,都56 我而家太瘦著衫都覺不好看 露手臂,或V領都見少少心口 加埋寒背仲衰 寒背除左細個習慣外 背肌唔夠力,都令人不期然咁寒左背 食多 D野啦 ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 14:07 , Processed in 0.033937 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.