找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 傑夫仔

日藝172

  [複製鏈接]
發表於 2009-8-27 01:04:55 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  01:01 AM 發表

會有景景走出黎同西巴講要做佢第一個fans嗎?

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:07:10 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  01:03 AM 發表

老實,我睇完2,3集之後都拿返個封晒塵既波落街射下籃
尤其聽完首主題曲更加想打

那也要找對籃框射,找個有景子的女生的籃球場,才有機開始戀愛吧,哈
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:07:46 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  01:04 AM 發表

呵呵
在下我可以自豪認叻係你地西巴,瑪莉師兄了
我一出道開始已留意喎

我同mari一向都知你鍾意吉吉
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:08:34 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  01:07 AM 發表

那也要找對籃框射,找個有景子的女生的籃球場,才有機開始戀愛吧,哈

使唔使再電埋山p個頭先?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:09:56 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-27  01:04 AM 發表

其實buzzer beater我夾埋都未睇夠40mins
我只係睇晒d劇情但冇睇過完整既一集

呢排同fd打波
一年冇打,射波帶波都冇信心
又瘦左,諗住食飯前做下運動可以一石二鳥jei ...
好耐未有套咁多呢度人同時睇~
你仲有得瘦左,真係冇陰公了
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:11:47 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-27  01:07 AM 發表

我同mari一向都知你鍾意吉吉

吉吉就一定你地早識過我了
我你因傑包睇佢踢波先識
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:12:03 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  01:09 AM 發表
好耐未有套咁多呢度人同時睇~
你仲有得瘦左,真係冇陰公了

其實感覺上都唔錯
但係又未執房同好多學校野都未搞掂
未有心機煲劇住

得返56kg,今鋪真係要增肥
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:13:22 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  00:48 發表

火車頭70蚊個
果陣食lunch一人食少10蚊夾錢買架之嘛


哩招試過N次, 冇波果陣
初中中學有波嘛, 我帶又得
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:14:34 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  01:04 AM 發表

呵呵
在下我可以自豪認叻係你地西巴,瑪莉師兄了
我一出道開始已留意喎


咁咪仲近過淳九?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:14:49 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  00:49 發表

我籃球人唔識野看法
足球成日比人勁BAN,易殘
一個唔好彩踢出街,執唔返
買咁貴,好似不化算呢~


我都有類似想法
但就更簡單: 踢我幾舊? 冇野下話?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:24:53 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-27  01:12 AM 發表

其實感覺上都唔錯
但係又未執房同好多學校野都未搞掂
未有心機煲劇住

得返56kg,今鋪真係要增肥
我63都嫌輕
剛達標準個下限
你同我差不多高,都56

我而家太瘦著衫都覺不好看
露手臂,或V領都見少少心口
加埋寒背仲衰
寒背除左細個習慣外
背肌唔夠力,都令人不期然咁寒左背

食多 D野啦

[ 本帖最後由 李喂凸 於 2009-8-27  01:30 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:29:01 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2009-8-27  01:14 AM 發表


咁咪仲近過淳九?

多凸賤男菜康年
我好早就做左祟日西

聽小室,AVEX又同時聽三大VIUSLA ROCK BAND
計埋英國野
總之就興咩就聽咩(但一定鬥氣唔聽香港野)
可能咁,而家仲接受到PERFUME
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:36:08 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  01:29 AM 發表

多凸賤男菜康年
我好早就做左祟日西

聽小室,AVEX又同時聽三大VIUSLA ROCK BAND
計埋英國野
總之就興咩就聽咩(但一定鬥氣唔聽香港野)
可能咁,而家仲接受到PERFUME ...


YMC主持O個期?
我都係俾雞寶餵JPOP大

受到M娘O個種柴娃娃香水就變得小兒科
次次上UTABAN或者FUN都係玩喪O既
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 05:18:19 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  01:24 AM 發表
我63都嫌輕
剛達標準個下限
你同我差不多高,都56

我而家太瘦著衫都覺不好看
露手臂,或V領都見少少心口
加埋寒背仲衰
寒背除左細個習慣外
背肌唔夠力,都令人不期然咁寒左背

食多 D野啦 ...

我肥一排又會瘦番
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 07:55:57 | 顯示全部樓層
我好想減肥
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-8-27 09:29:55 | 顯示全部樓層
江口同菜被打進冷宮
下集到收痴利根,希望唔會收復晒所有寵物小靈精後第六集就大結局
板尾巧型型哦   
耳鼻科真係廢到無朋友
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-8-27 09:39:39 | 顯示全部樓層


回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-8-27 10:01:09 | 顯示全部樓層
傳土9:三浦春馬 井上真央 貫地谷しほり
睇好下季有毛
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-8-27 10:39:30 | 顯示全部樓層
溝端淳平が“よさこい”踊る、来年秋公開の主演映画製作へ
俳優・溝端淳平が、来年秋公開の映画『君が踊る、夏』(香月秀之監督)に主演することが26日、わかった。高知県の夏の風物詩・よさこい祭を舞台に、若者たちの葛藤と成長を描く青春映画。ヒロインには映画『20世紀少年』の人気キャラ小泉響子役で注目される木南晴夏が抜擢された。 


小YUI=3=
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-8-27 10:41:58 | 顯示全部樓層
向井理、連ドラ初主演…日テレ系「傍聴マニア09」

○木24(23時58分)10/22スタート「傍聴マニア09(仮)」 原作北尾トロ
    向井理 南明奈 六角精児

又陪審
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 14:07 , Processed in 0.033937 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表