使用道具 舉報
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 henrytam 於 2009-8-27 01:11 PM 發表 蛋治你做左appitude test未 之前睇唔到那個topic
原帖由 Eggio 於 2009-8-27 01:15 PM 發表 岩岩做完返來
原帖由 henrytam 於 2009-8-27 01:57 PM 發表 x...............蛋治講起test 我突然諗起我好似有個test唔記得左...................... 我頂,我又唔記得報CRE啦
原帖由 Eggio 於 2009-8-27 02:01 PM 發表 ... 同橋子一樣想做公務員?
原帖由 henrytam 於 2009-8-27 02:05 PM 發表 都冇話特別想做 不過稅局5點收工又返5日好happy 我承認我只是想打敗其他人而去考
原帖由 Eggio 於 2009-8-27 02:09 PM 發表 點打敗?
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-27 09:29 AM 發表 江口同菜被打進冷宮 下集到收痴利根,希望唔會收復晒所有寵物小靈精後第六集就大結局 板尾巧型型哦 耳鼻科真係廢到無朋友 ...
原帖由 henrytam 於 2009-8-27 02:15 PM 發表 乜都唔準備走入去考然後pass 我QP都係咁考
原帖由 Eggio 於 2009-8-27 03:05 PM 發表 除了basic law cre都無野要溫啦
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 12:59 PM 發表 都係西川史子玩人同語癌吉米最好笑 西川可以唔笑既,又玩一下溫水洋一
原帖由 Eggio 於 2009-8-27 03:04 PM 發表 板尾返黎時個鏡頭好正 還是喜乃著校服喎
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27 05:14 PM 發表
原帖由 Eggio 於 2009-8-27 05:16 PM 發表 又收咭?
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27 05:17 PM 發表 83785
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 14:08 , Processed in 0.043262 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.