找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 傑夫仔

日藝172

  [複製鏈接]
發表於 2009-8-27 00:33:51 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-27  12:32 AM 發表


你話髮型似埋蘇民峰就話啫!

就係連把聲都似埋
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:34:47 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  12:32 AM 發表

240-60左右
NIKE 1500都夠
2000,3000>>就更靚
FOR室內會重手D
但就更貴~3百幾

SPALDING金或銀章就死都唔好買
我中過招,試拍係好好
但好唔耐打
半年殘左就唔好打 ...

點解d籃波咁q貴
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:39:08 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  12:30 AM 發表

冇留意
上次去行果陣見到個貌似蘇民峰的中坑係度狂掃M娘d碟


而家仲跟就真係死忠了

我都將M娘O的碟殘價賣O左9成
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:42:56 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  12:34 AM 發表

點解d籃波咁q貴

我見足球都好像2-300一個?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:43:51 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2009-8-27  12:39 AM 發表


而家仲跟就真係死忠了

我都將M娘O的碟殘價賣O左9成

原來你也曾有這一天
以為你追SPEED添
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:45:58 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  12:42 AM 發表

我見足球都好像2-300一個?

草地專用果d就係,普通果d都係百零蚊
不過adi同nike的足波淨係踢草地好踢,石地多數都係用返火車頭同一隻韓國牌子的波
adi同nike波一落石地會彈到九丈高

[ 本帖最後由 makkaho 於 2009-8-27  12:47 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:46:27 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  00:42 發表

我見足球都好像2-300一個?


十年前都有哩d價位喎
我就從來冇買過貴波喇
當年有得踢貴波就多得富貴同學(們)
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:48:01 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-27  12:46 AM 發表


十年前都有哩d價位喎
我就從來冇買過貴波喇
當年有得踢貴波就多得富貴同學(們)

火車頭70蚊個
果陣食lunch一人食少10蚊夾錢買架之嘛
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:49:42 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  12:45 AM 發表

草地專用果d就係,普通果d都係百零蚊
不過adi同nike的足波淨係踢草地好踢,石地多數都係用返火車頭同一隻韓國牌子的波
adi同nike波一落石地會彈到九丈高 ...

我籃球人唔識野看法
足球成日比人勁BAN,易殘
一個唔好彩踢出街,執唔返
買咁貴,好似不化算呢~
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:51:03 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  12:49 AM 發表

我籃球人唔識野看法
足球成日比人勁BAN,易殘
一個唔好彩踢出街,執唔返
買咁貴,好似不化算呢~


我識過踢飛個人地個曼聯波(成4舊 )
都比人踢飛過自己的亞洲杯波(180蚊)
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:51:59 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  12:49 AM 發表

我籃球人唔識野看法
足球成日比人勁BAN,易殘
一個唔好彩踢出街,執唔返
買咁貴,好似不化算呢~

的確
所以足球係唔使買太貴的
重點係身上面d裝備
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:53:57 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27  12:51 AM 發表


我識過踢飛個人地個曼聯波(成4舊 )
都比人踢飛過自己的亞洲杯波(180蚊)

仲好記得以前學校附近個球場斜坡位
成日都執到d波
踢殘個波真係冇乜試過,淨係試過有次射爆左個火車頭
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:58:28 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  12:32 AM 發表

240-60左右
NIKE 1500都夠
2000,3000>>就更靚
FOR室內會重手D
但就更貴~3百幾

SPALDING金或銀章就死都唔好買
我中過招,試拍係好好
但好唔耐打
半年殘左就唔好打 ...

搵日去睇下先
開學之後想黃昏去附近個球場練下波
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 00:59:41 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-27  12:58 AM 發表

搵日去睇下先
開學之後想黃昏去附近個球場練下波

要出招重新建立後宮嘛
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:00:40 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  12:43 AM 發表

原來你也曾有這一天
以為你追SPEED添


都係由do it now追到夏美畢業完無耐就停
班後生女開始冒起就轉會了
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:01:58 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27  12:59 AM 發表

要出招重新建立後宮嘛

會有景景走出黎同西巴講要做佢第一個fans嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:02:19 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-27  12:58 AM 發表

搵日去睇下先
開學之後想黃昏去附近個球場練下波

因為看BUZZER BEATER後遺症?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:03:57 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  01:02 AM 發表

因為看BUZZER BEATER後遺症?

老實,我睇完2,3集之後都拿返個封晒塵既波落街射下籃
尤其聽完首主題曲更加想打
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:04:23 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27  01:02 AM 發表

因為看BUZZER BEATER後遺症?

其實buzzer beater我夾埋都未睇夠40mins
我只係睇晒d劇情但冇睇過完整既一集

呢排同fd打波
一年冇打,射波帶波都冇信心
又瘦左,諗住食飯前做下運動可以一石二鳥jei
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 01:04:53 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2009-8-27  01:00 AM 發表


都係由do it now追到夏美畢業完無耐就停
班後生女開始冒起就轉會了

呵呵
在下我可以自豪認叻係你地西巴,瑪莉師兄了
我一出道開始已留意喎
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 14:08 , Processed in 0.032611 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表