原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-27 12:32 AM 發表 你話髮型似埋蘇民峰就話啫!
使用道具 舉報
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 12:32 AM 發表 240-60左右 NIKE 1500都夠 2000,3000>>就更靚 FOR室內會重手D 但就更貴~3百幾 SPALDING金或銀章就死都唔好買 我中過招,試拍係好好 但好唔耐打 半年殘左就唔好打 ...
原帖由 makkaho 於 2009-8-27 12:30 AM 發表 冇留意 上次去行果陣見到個貌似蘇民峰的中坑係度狂掃M娘d碟
原帖由 makkaho 於 2009-8-27 12:34 AM 發表 點解d籃波咁q貴
原帖由 oolongtea 於 2009-8-27 12:39 AM 發表 而家仲跟就真係死忠了 我都將M娘O的碟殘價賣O左9成
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 12:42 AM 發表 我見足球都好像2-300一個?
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 00:42 發表 我見足球都好像2-300一個?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-27 12:46 AM 發表 十年前都有哩d價位喎 我就從來冇買過貴波喇 當年有得踢貴波就多得富貴同學(們)
原帖由 makkaho 於 2009-8-27 12:45 AM 發表 草地專用果d就係,普通果d都係百零蚊 不過adi同nike的足波淨係踢草地好踢,石地多數都係用返火車頭同一隻韓國牌子的波 adi同nike波一落石地會彈到九丈高 ...
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 12:49 AM 發表 我籃球人唔識野看法 足球成日比人勁BAN,易殘 一個唔好彩踢出街,執唔返 買咁貴,好似不化算呢~
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27 12:51 AM 發表 我識過踢飛個人地個曼聯波(成4舊 ) 都比人踢飛過自己的亞洲杯波(180蚊)
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-27 12:58 AM 發表 搵日去睇下先 開學之後想黃昏去附近個球場練下波
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 12:43 AM 發表 原來你也曾有這一天 以為你追SPEED添
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27 12:59 AM 發表 要出招重新建立後宮嘛
原帖由 李喂凸 於 2009-8-27 01:02 AM 發表 因為看BUZZER BEATER後遺症?
原帖由 oolongtea 於 2009-8-27 01:00 AM 發表 都係由do it now追到夏美畢業完無耐就停 班後生女開始冒起就轉會了
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:53 , Processed in 0.031742 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.