找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 傑夫仔

日藝172

  [複製鏈接]
發表於 2009-8-27 20:16:07 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  08:14 PM 發表

你接受定唔接受,都要生存係呢個世界
一係就襯早摺埋自己

咁點解唔可以作有限度的抗爭去改變世界呢 (我知,我知我無錢就要比人叉住條頸架啦 )
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:16:44 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  08:15 PM 發表

傑斯 史高斯 畢特
復刻版曼聯中場線

索性叫埋咸爺啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:19:12 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27  08:14 PM 發表

安達臣比人搞到4不像,真係唔知有咩人想接收佢

仲細,應該未定型掛
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:20:09 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27  08:16 PM 發表

索性叫埋咸爺啦

agree
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:20:28 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-8-27  08:19 PM 發表

仲細,應該未定型掛

係唔係應該搵多士山道士黎對比下,會感覺好好多啊
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:21:04 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27  08:16 PM 發表

咁點解唔可以作有限度的抗爭去改變世界呢 (我知,我知我無錢就要比人叉住條頸架啦 )

Crystal Leung都有講"要首先考慮自己能力"啦
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-8-27 20:23:01 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27  08:16 PM 發表

咁點解唔可以作有限度的抗爭去改變世界呢 (我知,我知我無錢就要比人叉住條頸架啦 )

可以點抗爭?唔好交學費照上堂囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:23:25 | 顯示全部樓層



THE MADRID AGREEMENT REACHED WITH THE SET MUNIQUE A CHANGE OF 25 MILLION EUROS

Robben goes to Bayern Munich

ADVANCE. Arjen Robben will play for Bayern Munich. The whole Real Madrid has reached an agreement with the club since the left-hander Dutchman to play in the Bundesliga in exchange for 25 million euros.
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:24:21 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  08:21 PM 發表

Crystal Leung都有講"要首先考慮自己能力"啦

所以我都好很迷茫
我唔認為我可以做到我老闆個隻地步
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:25:20 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-27  08:23 PM 發表

可以點抗爭?唔好交學費照上堂囉

學費交左啦
上年硬食8萬蚊NON MEAN
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:26:28 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-8-27  08:19 PM 發表

仲細,應該未定型掛


借落黎踢下英冠應該可以加快成長

睇下老味今年都大個仔喇
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:27:10 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27  08:24 PM 發表

所以我都好很迷茫
我唔認為我可以做到我老闆個隻地步

我覺得你老細都只係給社會增加左刺激,仲未到改變世界的level
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:28:44 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  08:27 PM 發表

我覺得你老細都只係給社會增加左刺激,仲未到改變世界的level

改變世界是很難的
光頭佬都要用200年開發GN DRIVE啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:29:05 | 顯示全部樓層
賣哥古夫完全係錯誤的決定
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:30:03 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27  08:28 PM 發表

改變世界是很難的
光頭佬都要用200年開發GN DRIVE啦

如果你真係開發左GN Drive出黎,只會比美國政府暗殺
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:30:42 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-8-27  08:26 PM 發表


借落黎踢下英冠應該可以加快成長

睇下老味今年都大個仔喇

睇左英冠精華
Taylor果球幾靚
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:30:54 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  08:30 PM 發表

如果你真係開發左GN Drive出黎,只會比美國政府暗殺

回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:31:21 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  08:30 PM 發表

如果你真係開發左GN Drive出黎,只會比美國政府暗殺

老馬vs奧巴馬?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:33:39 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  20:29 發表
賣哥古夫完全係錯誤的決定


有說他為囡囡而拒絕回米蘭
況且在波多他的確如魚得水
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 20:34:01 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-8-27  08:31 PM 發表

老馬vs奧巴馬?

未必一定係奧巴馬指使的
美國政府內裡好多野奧巴馬可能都係唔知的
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 14:08 , Processed in 0.026100 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表