找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 傑夫仔

日藝172

  [複製鏈接]
發表於 2009-8-27 23:43:54 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-8-27  11:41 PM 發表


呢部幾好

影相

http://www.eprice.com.hk/mobile/phone/?prod_id=3270

星期六去先達買
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:43:58 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-8-27  11:41 PM 發表


呢部幾好

影相

http://www.eprice.com.hk/mobile/phone/?prod_id=3270

LG新果部個樣幾正
不過我唔會再相信LG的了
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:45:58 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  11:43 PM 發表

LG新果部個樣幾正
不過我唔會再相信LG的了


大大部KP500壞左?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:46:16 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  11:43 PM 發表

LG新果部個樣幾正
不過我唔會再相信LG的了

阿妹第一部就係LG,跟住半年就收皮
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:46:28 | 顯示全部樓層
買埃瘋啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:46:39 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27  11:43 PM 發表

星期六去先達買

咁有錢
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:47:49 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27  11:46 PM 發表

阿妹第一部就係LG,跟住半年就收皮


同係泡菜機,三星好用好多

不過D款...
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:48:44 | 顯示全部樓層
原帖由 Keith 於 2009-8-27  11:46 PM 發表
買埃瘋啦

唔識用
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:49:03 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-27  11:46 PM 發表

咁有錢

無電話好大獲
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:49:31 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-8-27  11:45 PM 發表


大大部KP500壞左?

乜都用到係插耳機聽唔到歌/收音機/講電話
個cs center開個時間又短,星期日開2-4,搵你去啦pk
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:50:41 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-8-27  11:47 PM 發表


同係泡菜機,三星好用好多

不過D款...

三叔都唔係好野
泡菜機唯一好就係芒靚

日本機本來好吸引,可惜好q多野香港都用唔到...
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:51:45 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  11:50 PM 發表

三叔都唔係好野
泡菜機唯一好就係芒靚

日本機本來好吸引,可惜好q多野香港都用唔到...

三星近排都轉行搞商業機喇
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:52:15 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27  11:49 PM 發表

無電話好大獲


不過只係打出打入,我信NOKIA多D

之前好想買新電話,但係發覺而家D機功能太先進,我呢D未落車o既用唔著
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:53:04 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-8-27  11:52 PM 發表


不過只係打出打入,我信NOKIA多D

之前好想買新電話,但係發覺而家D機功能太先進,我呢D未落車o既用唔著

我張卡同耳筒都係SE系專用
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:53:06 | 顯示全部樓層
原帖由 Keith 於 2009-8-27  11:51 PM 發表

三星近排都轉行搞商業機喇

白領係都用O2,Blackberry啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:53:40 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  11:49 PM 發表

乜都用到係插耳機聽唔到歌/收音機/講電話
個cs center開個時間又短,星期日開2-4,搵你去啦pk


好在佢CS 都幾就腳,就係潮特上面
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:54:11 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-27  11:53 PM 發表

我張卡同耳筒都係SE系專用

去買過個耳筒同買條接駁線把啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:54:26 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  11:53 PM 發表

白領係都用O2,Blackberry啦

搞埋啲咩一機兩卡嘛
大陸做野個啲咪口啱哂囉

黑莓改過design真係唔錯
唔係咁貴我本來都會想買部
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:55:09 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-27  11:54 PM 發表

去買過個耳筒同買條接駁線把啦

耳筒買左3個月多D
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-27 23:56:02 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-8-27  11:53 PM 發表


好在佢CS 都幾就腳,就係潮特上面

老銅唔知做咩開2間
買配件又要拿籌,整野又要拿籌,乜q都要拿籌...
好心學下人地nokia賣配件同整野分開啦
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 15:53 , Processed in 0.029685 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表