原帖由 炎夏 於 2009-9-4 01:29 AM 發表 http://www.youtube.com/watch?v=hlFYIigH-vg 屈機的爛英文
使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2009-9-4 02:21 AM 發表 玩左成晚,終於媾到網球妹啦 可以去訓 贏家了
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-4 06:31 AM 發表 用左幾多日? 發咩夢?
原帖由 Eggio 於 2009-9-4 10:47 AM 發表 某曼迷 人地in唔invincible真係同你地無左Rio有關?
原帖由 Gianni Rivera 於 2009-9-4 03:36 PM 發表 事實係上半SEASON 領先緊. 無左RIO D RESULT 差左好多. 我唔認為咁講有幾唔合理.
原帖由 天才守門員 於 2009-9-4 03:37 PM 發表 有rio可以令兵工廠打得差d?
原帖由 Gianni Rivera 於 2009-9-4 03:51 PM 發表 唔會. 但MAN UTD 個年肯定唔會咁少分. ARSENAL 會唔會WIN 到有得講數.
原帖由 Keith 於 2009-9-4 04:34 PM 發表 仲以為入錯地方
原帖由 天才守門員 於 2009-9-4 04:37 PM 發表 有得咁講咩 我都可以話如果上年利兗聖誕快車無on9,曼聯會更上心,拎更多分都得啦?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:27 , Processed in 0.030618 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.