原帖由 Gianni Rivera 於 2009-9-4 03:51 PM 發表 唔會. 但MAN UTD 個年肯定唔會咁少分. ARSENAL 會唔會WIN 到有得講數.
使用道具 舉報
原帖由 古都 於 2009-9-4 04:50 PM 發表 狗咬狗骨
原帖由 AC米仔 於 2009-9-4 05:07 PM 發表 點解我入左兩個版都係世足既???
原帖由 Donald 於 2009-9-4 07:19 PM 發表 勁
原帖由 hoyte 於 2009-9-4 07:25 PM 發表 如果唔係我投錯胎? 我老豆仲唔係李嘉誠?
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-4 07:24 PM 發表
原帖由 Donald 於 2009-9-4 07:32 PM 發表 佢同路蘭場場波球迷都比好高分 相反謝列美同畢特...
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-4 07:39 PM 發表 睇好佢十月前入倒波 睇好紐記十月前賣倒盤 畢特出得返之後邊個做隊長?
原帖由 Donald 於 2009-9-4 07:45 PM 發表 畢特已經好番,不過冇得出
原帖由 hoyte 於 2009-9-4 07:40 PM 發表 令我諗起三連剷.jpg
原帖由 hoyte 於 2009-9-4 07:48 PM 發表 is good?
原帖由 henrytam 於 2009-9-4 02:21 AM 發表 玩左成晚,終於媾到網球妹啦 可以去訓 贏家了
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 13:39 , Processed in 0.045822 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.