找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 傑夫仔

日藝172

  [複製鏈接]
發表於 2009-9-4 16:46:59 | 顯示全部樓層
原帖由 Gianni Rivera 於 2009-9-4  03:51 PM 發表


唔會.
但MAN UTD 個年肯定唔會咁少分.

ARSENAL 會唔會WIN 到有得講數.


足球之神?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-4 16:50:10 | 顯示全部樓層
狗咬狗骨
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-9-4 16:50:32 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-4 16:59:33 | 顯示全部樓層
原帖由 古都 於 2009-9-4  04:50 PM 發表
狗咬狗骨

回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-4 17:07:01 | 顯示全部樓層
點解我入左兩個版都係世足既???
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-4 17:30:20 | 顯示全部樓層
原帖由 AC米仔 於 2009-9-4  05:07 PM 發表
點解我入左兩個版都係世足既???


回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-4 19:19:46 | 顯示全部樓層


回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-9-4 19:24:14 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-9-4  07:19 PM 發表

回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-4 19:26:57 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2009-9-4  07:25 PM 發表
如果唔係我投錯胎?
我老豆仲唔係李嘉誠?


??
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-9-4 19:30:47 | 顯示全部樓層
電視播緊回帶Criminal mind
呢集去到最後要剪炸彈,要叫個舊犯黎幫手
紅色定藍色,個犯話紅色
6,5,5,4,3
警員:"剪藍色!"
炸彈無爆...








BOSS又抄足
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-4 19:32:45 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-4  07:24 PM 發表



佢同路蘭場場波球迷都比好高分

相反謝列美同畢特...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-9-4 19:38:04 | 顯示全部樓層
NEWS・錦戸が回復、ドラマ撮影を再開
 8月31日にインフルエンザA型と診断され自宅療養していたNEWSの錦戸亮(24)が4日、体調が回復したため、出演中のTBS系ドラマ「オルトロスの犬」(金曜後10・0)の撮影に復帰した。

 TBSによると、錦戸は4日の午前中に医師の診察を受け、厚労省のガイドライン「平熱に下がり2日間の安静」が確認されたため、スタジオ入りした。

 錦戸は「ご迷惑をおかけしてすみませんでした。完全に治りましたので、もう大丈夫です。最終回に向けてまた頑張りますのでよろしくお願いします」と元気にあいさつし、共演の滝沢秀明(27)も「心配したけど、早く良くなって良かったね」と笑顔で迎えたという。

 TBSは同作の4日放送回(第7話)は予定を変更し、「オルトロスの犬・緊急生放送特別篇」として放送すると発表しており、錦戸も体調が回復したため、滝沢らとともに同番組に生出演する。また、全話数を9話とし、第7話は9月11日に放送。第8話を18日、最終話を25日にそれぞれ75分に拡大して放送することが決まった。

cut一集
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-9-4 19:39:18 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-9-4  07:32 PM 發表


佢同路蘭場場波球迷都比好高分

相反謝列美同畢特...

睇好佢十月前入倒波
睇好紐記十月前賣倒盤

畢特出得返之後邊個做隊長?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-4 19:40:04 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-9-4  07:32 PM 發表


佢同路蘭場場波球迷都比好高分

相反謝列美同畢特...

令我諗起三連剷.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-4 19:45:53 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-4  07:39 PM 發表

睇好佢十月前入倒波
睇好紐記十月前賣倒盤

畢特出得返之後邊個做隊長?


畢特已經好番,不過冇得出

成日嘈要走,但係再冇表現

[ 本帖最後由 Donald 於 2009-9-4  07:48 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-4 19:48:44 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-9-4  07:45 PM 發表


畢特已經好番,不過冇得出

is good?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-4 19:50:33 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2009-9-4  07:40 PM 發表

令我諗起三連剷.jpg


難得踢英冠班都去到盡
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-9-4 20:09:32 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2009-9-4  07:48 PM 發表

is good?


呢條友之前猛嘈住話要走,又話球會點對佢唔好,應該今季季尾約滿走人

睇見大部份球員都好爭氣,呢條友就更加應該反省下
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-9-4 21:15:51 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2009-9-4  02:21 AM 發表
玩左成晚,終於媾到網球妹啦
可以去訓

贏家了

X!
第二個save 9圖書女
夢到發埋(9萬次我愛你)之後第二日hang機
無save過
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-9-4 21:16:57 | 顯示全部樓層

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 13:39 , Processed in 0.045822 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表