原帖由 Gianni Rivera 於 2009-9-4 03:36 PM 發表 事實係上半SEASON 領先緊. 無左RIO D RESULT 差左好多. 我唔認為咁講有幾唔合理. BTW, 我幾時有講因為RIO 停賽, 所以ARSENAL 有INVINCIBLE.
使用道具 舉報
原帖由 橋子 於 2009-9-4 09:32 PM 發表 和妹看台灣播的與敵同行 到目前覺還不錯看 郭晉安演城府深沉都幾得 令我想到譚耀文…
原帖由 橋子 於 2009-9-4 21:32 發表 和妹看台灣播的與敵同行 到目前覺還不錯看 郭晉安演城府深沉都幾得 令我想到譚耀文…
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-4 09:15 PM 發表 X! 第二個save 9圖書女 夢到發埋(9萬次我愛你)之後第二日hang機 無save過
原帖由 henrytam 於 2009-9-4 09:46 PM 發表 這套是好物 某掛名男主角就算吧啦
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-4 09:45 PM 發表 這劇的結局 男主角那表情 是為香港網民眼中的經典
原帖由 henrytam 於 2009-9-4 21:46 發表 這套是好物 某掛名男主角就算吧啦
原帖由 天才守門員 於 2009-9-4 09:47 PM 發表 鄭視帝都係返台灣做江玉郎算吧
原帖由 Eggio 於 2009-9-4 09:48 PM 發表 好行唔送
原帖由 天才守門員 於 2009-9-4 09:49 PM 發表 視帝好做到個種又要奸又要賤,又要比人好無用咁玩死的感覺出黎
原帖由 Eggio 於 2009-9-4 09:55 PM 發表 我只係純綷討厭睇佢
原帖由 henrytam 於 2009-9-4 09:46 PM 發表 講左9萬次我愛你?
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-4 10:00 PM 發表 要講兩次,之後主角係咁講
原帖由 AirKID 於 2009-9-4 09:56 PM 發表 點解想係yaoo拍賣買個figure都咁難
原帖由 Keith 於 2009-9-4 10:01 PM 發表 yahoo我覺得好難買野 之前我想買返部第3代ipod都搵唔到
原帖由 AirKID 於 2009-9-4 10:03 PM 發表 我係因為冇買家評級所以bid唔到野
原帖由 Keith 於 2009-9-4 10:04 PM 發表 自己做馬出幾個囉
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 13:39 , Processed in 0.032213 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.