原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-10-31 04:05 PM 發表 右腳前鋒, 能扭, 19歲已當過西班牙U21, 上季僅錯失升西甲的靴古利斯的青訓產品, 今年才加盟, 踢 Castilla (即自行降班.. )
使用道具 舉報
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 henrytam 於 2009-10-31 08:33 PM 發表 好行了 84438
原帖由 傑夫仔 於 2009-10-31 05:43 PM 發表 頭先係樓下見倒劉以達
原帖由 Eggio 於 2009-10-31 17:46 發表 呢種降班完全搏得過 踢一兩年就算無皇馬踢應該都有基達菲/奥沙桑拿踢?
原帖由 henrytam 於 2009-10-31 10:21 PM 發表 9點幾10點幾係電視聽到咁多粗口真GJ
原帖由 Eggio 於 2009-10-31 20:56 發表 我地會見到呢件事係真實世界發生的一日嗎
原帖由 Eggio 於 2009-10-31 10:42 PM 發表 皇馬中場不排除退役教波 31.10.2009 14:36 【商台互動體育組】不少皇馬球迷仍記掛中場迪拿列特。不過,該名西班牙人經過一整年的養傷,仍然找不到當時在比賽上突然暈倒的原因,此子受訪時不諱言,經已籌備展開執教 ...
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-10-31 09:40 PM 發表 望佢將來至少夠踢西甲啦, 轉會都唔奇 Castilla前鋒多但冇柏祖程度囉, 唔好話想搵件美斯 魯爾.雷斯同仲未17歲嘅巴西人艾列比奧較有希望, "不幸地" 佢地兩位其實可算係撞款 ...
原帖由 cavasake 於 2009-10-31 23:12 發表 http://farm1.s ...
原帖由 makkaho 於 2009-10-31 23:27 發表 我都一次過送走左卡拿迪斯同贊古 賺左12m
原帖由 天才守門員 於 2009-10-31 23:25 發表 真係不停挑戰道德極限
原帖由 AC米仔 於 2009-10-31 11:41 PM 發表 12m 我兩條友加埋都冇1M(cm0102)
原帖由 makkaho 於 2009-10-31 23:43 發表 贊古4M,敗家仔8M 車仔都低b既,買完敗家仔仲想出11M買埋我個加度素 唔係唔夠防中我一早放左
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 11:47 , Processed in 0.024699 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.