找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 天才守門員

日藝一齊禍

  [複製鏈接]
發表於 2009-10-31 17:46:20 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-10-31  04:05 PM 發表


右腳前鋒, 能扭, 19歲已當過西班牙U21, 上季僅錯失升西甲的靴古利斯的青訓產品, 今年才加盟, 踢 Castilla (即自行降班.. )

呢種降班完全搏得過
踢一兩年就算無皇馬踢應該都有基達菲/奥沙桑拿踢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 20:33:46 | 顯示全部樓層
好行了

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 20:56:19 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2009-10-31  08:33 PM 發表
好行了

84438

我地會見到呢件事係真實世界發生的一日嗎
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 21:37:27 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2009-10-31  05:43 PM 發表
頭先係樓下見倒劉以達

澳洲?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 21:40:03 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-10-31  17:46 發表

呢種降班完全搏得過
踢一兩年就算無皇馬踢應該都有基達菲/奥沙桑拿踢?


望佢將來至少夠踢西甲啦, 轉會都唔奇
Castilla前鋒多但冇柏祖程度囉, 唔好話想搵件美斯
魯爾.雷斯同仲未17歲嘅巴西人艾列比奧較有希望, "不幸地" 佢地兩位其實可算係撞款
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 22:21:54 | 顯示全部樓層
9點幾10點幾係電視聽到咁多粗口真GJ
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-10-31 22:23:26 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2009-10-31  10:21 PM 發表
9點幾10點幾係電視聽到咁多粗口真GJ

仆你個街!以後立法會唔準熄聲!
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 22:42:46 | 顯示全部樓層
皇馬中場不排除退役教波
31.10.2009 14:36        
                                         
【商台互動體育組】不少皇馬球迷仍記掛中場迪拿列特。不過,該名西班牙人經過一整年的養傷,仍然找不到當時在比賽上突然暈倒的原因,此子受訪時不諱言,經已籌備展開執教之旅,或將提前結束短暫的球員生涯!

經過皇家馬德里和各國的專家檢查後,迪拿列特暈倒的原因依然成謎,使其失去重返綠茵場的信心,「現在我仍是足球員,只要有百萬分之一的機會,我都會努力重返球場。」

「但是我最想知道診斷的結果,讓我作出最終的決定(退役或繼續比賽)。假如真的要離開足球,我也要知道原因。」

「以往的日子,我每天都在訓練和比賽,現在全部生活都改變了,但很享受和家人一起的時光,尤其是每天可以陪著兒子長大。」

這名皇馬中場已投入教練課程:「因為我不想浪費空閒時間,如果下季可以復出,我會盡力而為,但事與願違的話,我已有心理準備成為教練。」

回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 22:46:27 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-10-31  20:56 發表

我地會見到呢件事係真實世界發生的一日嗎

在虛疑世界中好好爽一下吧

現實始終唔到我地控制
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 22:46:30 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-10-31  10:42 PM 發表
皇馬中場不排除退役教波
31.10.2009 14:36        
                                         
【商台互動體育組】不少皇馬球迷仍記掛中場迪拿列特。不過,該名西班牙人經過一整年的養傷,仍然找不到當時在比賽上突然暈倒的原因,此子受訪時不諱言,經已籌備展開執教 ...

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-10-31 22:48:07 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-10-31  10:42 PM 發表
皇馬中場不排除退役教波
31.10.2009 14:36        
                                         
【商台互動體育組】不少皇馬球迷仍記掛中場迪拿列特。不過,該名西班牙人經過一整年的養傷,仍然找不到當時在比賽上突然暈倒的原因,此子受訪時不諱言,經已籌備展開執教 ...

成為賓叔第二或者漢尼斯第二吧
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 22:48:28 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-10-31  09:40 PM 發表


望佢將來至少夠踢西甲啦, 轉會都唔奇
Castilla前鋒多但冇柏祖程度囉, 唔好話想搵件美斯
魯爾.雷斯同仲未17歲嘅巴西人艾列比奧較有希望, "不幸地" 佢地兩位其實可算係撞款
...

比較睇好同喜歡那個匈牙利長人~
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 23:12:53 | 顯示全部樓層






呢兩日轉轉口味睇素人~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 23:16:58 | 顯示全部樓層
原帖由 cavasake 於 2009-10-31  23:12 發表



http://farm1.s ...

大肚婆
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-10-31 23:25:28 | 顯示全部樓層
真係不停挑戰道德極限
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 23:27:30 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2009-10-31  08:33 PM 發表
好行了

84438

我都一次過送走左卡拿迪斯同贊古
賺左12m
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 23:41:02 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-10-31  23:27 發表

我都一次過送走左卡拿迪斯同贊古
賺左12m

12m

我兩條友加埋都冇1M(cm0102)
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 23:42:23 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-10-31  23:25 發表
真係不停挑戰道德極限

口味獨特

杰少版都有ladyboy la
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 23:43:06 | 顯示全部樓層
原帖由 AC米仔 於 2009-10-31  11:41 PM 發表

12m

我兩條友加埋都冇1M(cm0102)

贊古4M,敗家仔8M
車仔都低b既,買完敗家仔仲想出11M買埋我個加度素
唔係唔夠防中我一早放左
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 23:45:56 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-10-31  23:43 發表

贊古4M,敗家仔8M
車仔都低b既,買完敗家仔仲想出11M買埋我個加度素
唔係唔夠防中我一早放左

Rino值錢架

DM位冇乜選擇,我玩到第3季仲靠緊隊長
係買左Cana lor
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 10:00 , Processed in 0.033869 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表