使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2009-12-10 12:37 AM 發表 我叫仁慈了,用佢個袋黎隔一隔d力
原帖由 anto 於 2009-12-10 00:38 發表
原帖由 henrytam 於 2009-12-10 00:52 發表 令人感動
原帖由 anto 於 2009-12-10 12:38 AM 發表
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-10 12:53 AM 發表 仁慈 要 take notes
原帖由 Donald 於 2009-12-10 01:24 AM 發表 茶大幾時出發去日本?
原帖由 oolongtea 於 2009-12-10 01:28 AM 發表 星期六 大阪o個邊行程到而家都未plan好 喼都未執
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-10 01:41 AM 發表 去幾多日? 個人黎講麻麻地鍾意大阪 有時間朝早同晏晝去京都,奈良 夜晚先返大阪啦
原帖由 oolongtea 於 2009-12-10 01:49 AM 發表 三日半大阪三日半東京 關西呢邊諗住一日京都一日神戶剩番o係大阪市掃貨食野 清水寺姬路城已決定一定去,其他都未定好
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-10 01:57 AM 發表 而家應該仲有個3日定4日關西任搭既pass? 有既話一定要買 想影鹿同埋五重塔的話可以去奈良 奈良個觀光案內所,有免費而又識講英文既guide帶你周圍去架 不過其實去姬路城都好曬時間:i ...
原帖由 oolongtea 於 2009-12-10 02:01 AM 發表 買ICOCA卡對我o黎講應該抵o的,買pass應該搭唔番本 聽聞姬路城開始做緊維修 十二月中東京同大阪仲多唔多紅葉睇?
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-10 02:05 AM 發表 大阪應該就落晒 今年東京凍就...有少少難講
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 13:53 , Processed in 0.031986 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.