原帖由 傑夫仔 於 2009-12-9 08:05 AM 發表 http://bbs.btpig.com/index.php 燈已熄 又話外國server
使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2009-12-10 12:52 AM 發表 令人感動
原帖由 橙色力量 於 2009-12-10 12:36 AM 發表 像西班牙鬥牛,已經成為了一種儀式。
原帖由 奇連士文再生 於 2009-12-10 07:21 PM 發表 在下用三年的時間打造出這個「劍心.日劇回憶」,也有信心就算重新寫另一個題材的「劍心.xx回憶」,可以有相同甚至是更高的成就,因為這三年來,在下練成的文筆和寫作經驗,還有認識到的大家,都可以幫在下精益求精。所以現在叫在下收 ...
原帖由 Eggio 於 2009-12-10 19:22 發表 Frog in a well
原帖由 天才守門員 於 2009-12-10 07:33 PM 發表 **!曾寶儀在台灣撈左幾多年啊?國語唔夠好?
原帖由 天才守門員 於 2009-12-10 19:30 發表 **!叫佢了哂D耳屎,聽真D背叛岩羅力威定亢帥克唱先9UP啦
原帖由 makkaho 於 2009-12-10 07:37 PM 發表 關事架咩
原帖由 makkaho 於 2009-12-10 19:37 發表 關事架咩
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-10 07:37 PM 發表 問題根本唔在聽, 而在認知
原帖由 天才守門員 於 2009-12-10 19:43 發表 **!你講1+1=3,我話你錯,你話我唔尊重你,你同呂智偉有D咩分別啊?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-10 07:47 PM 發表 即係咁 除非你想 and/or 有把握收人個 blog 皮 否則都係搵第樣野消遣比較好
原帖由 天才守門員 於 2009-12-10 07:48 PM 發表 佢呢D打飛機高手,**極都係咁架啦
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 13:53 , Processed in 0.043546 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.