原帖由 Eggio 於 2009-12-10 07:50 PM 發表 why so serious?
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2009-12-10 07:43 PM 發表 **!你講1+1=3,我話你錯,你話我唔尊重你,你同呂智偉有D咩分別啊?
原帖由 STAM 於 2009-12-10 07:52 PM 發表 呂智偉係咪o個個肥仔? 乜佢仲未收皮架咩?
原帖由 天才守門員 於 2009-12-10 07:51 PM 發表 因為我近日見得多呢D打飛機高手,火起
原帖由 Eggio 於 2009-12-10 07:55 PM 發表 你第一日識x心?
原帖由 天才守門員 於 2009-12-10 19:56 發表 都話近日在學校見得多打飛機高手囉,火起啊
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-10 08:02 PM 發表 做正確決定不一定會快樂 何況正義(得滯)? 真係 why so serious? 喎
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 天才守門員 於 2009-12-10 07:40 PM 發表 即係咁,羅亢鬥唱背叛,好似佐敦用籃球1ON1比利 而更離奇的係某人認為比利打籃球好過佐敦一樣
原帖由 makkaho 於 2009-12-10 09:38 PM 發表 有冇人同我一樣覺得 《破》的beautiful world比起《序》的beautiful world好聽
原帖由 henrytam 於 2009-12-10 10:38 PM 發表 因為match?
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-10 21:47 發表 杜斯亞
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 13:53 , Processed in 0.034001 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.