原帖由 橋子 於 2009-12-11 12:26 PM 發表 總覺這次字幕組河蟹 是作作表面給國外看罷了
使用道具 舉報
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-11 06:38 PM 發表 [奧大召喚] 紅豆 (方大同版) 計唔計做09歌曲? 唔計的話 我嘅年度之歌就係年度之歌
原帖由 cavasake 於 2009-12-11 06:27 PM 發表 国家统计局称,在他们随机调查的100位网友中,有87.53%的网友支持封杀BTchina
原帖由 cavasake 於 2009-12-11 07:03 PM 發表 87.53% 國家統計局常用數值 http://tieba.baidu.com/f?kz=680278029
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-11 20:11 發表 於心有愧/向前走/大笨鐘
原帖由 WainSeven 於 2009-12-11 09:07 PM 發表 才怪 明擺著是不給錢沒牌照 吸血雷還不是活得好好的
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-11 10:59 PM 發表 http://yule.sohu.com/20091211/n268875081.shtml 我的野蠻女友2
原帖由 ohcl 於 2009-12-11 11:45 PM 發表 應該計吧
原帖由 anto 於 2009-12-11 02:28 AM 發表 無人提天才完場時既驚人表演
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-11 07:56 AM 發表 願聞
原帖由 henrytam 於 2009-12-11 10:07 AM 發表 你又唔提?
原帖由 橋子 於 2009-12-11 12:39 PM 發表 天才完場時的驚人表演 我也願聽其聞
原帖由 ohcl 於 2009-12-11 23:45 發表 應該計吧
原帖由 橙色力量 於 2009-12-12 12:43 AM 發表 當結尾渚薰對真嗣說了一句幾腐的對白,天才曰:「覆機!」跟著全埸都笑了。
原帖由 橙色力量 於 2009-12-12 12:43 AM 發表 當結尾渚薰對真嗣說了一句幾腐的對白,天才曰:「覆你個機!」跟著全埸都笑了。
原帖由 henrytam 於 2009-12-12 01:02 發表 唔係「仲有2集喎,x街」咩
原帖由 henrytam 於 2009-12-12 01:02 AM 發表 唔係「仲有2集喎,x街」咩
原帖由 AC米仔 於 2009-12-12 01:05 AM 發表 哩句係MK爆架
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 13:53 , Processed in 0.036130 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.